Philips 1000 series S1333

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1333 op Kieskeurig.be.

Alex 18-02-2020

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Het product doet precies wat het moet doen en dat is jezelf glad scheren. Het apparaat is heel eenvoudig schoon te maken. Met een simpele druk op de knop wordt de kop opengeklapt, even afspoelen en klaar. Daarnaast laadt het scheerapparaat snel op (1 uur), en mocht het toch leeg zijn, kun je ook met draad scheren. De ingebouwde trimmer is wat aan de matige kant, maar gelukkig heb ik daar al een aparte trimmer voor.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Oplaadtijd
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Trimmer

Tevreden iemand. 13-02-2020

Perfect scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Geweldig apparaat welke doet waar hij voor is gemaakt. Snel en goed scheren! Ook het schoonmaken is een fluitje van een cent. 1 druk op de knop en even onder de kraan is alles wat je moet doen....klaar.
Niet te vergeten, hij is draadloos!

Pluspunten

• Snel scheren
  • Makkelijk schoonmaken
  • Draadloos

FantoomPARadox 05-04-2021

Scheert comfortabel

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Alhoewel het apparaat makkelijk in gebruik is scheert het niet zo efficiënt zoals de vorige. Al een hele tijd gebruik ik alleen het Philips scheerapparaat. Was er altijd zeer tevreden over.

Helaas moet ik de batterij elke dag opladen ook al scheer ik maar een paar minuten. Wel 1 keer per dag.

momo de bla 02-04-2021

excellent rapport qualité-prix

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

en alternance avec un rasoir mécanique plus précis, ce rasoir me donne satisfaction. il serait probablement insufisant pour le sasage quotidine d'une barbe forte.

eijke 20-03-2021

Philips scheerapparaat S1333/41 werkt prima

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

scheerapparaat geeft echt waar voor zijn geld. prima gebruiksvoorwaarden en kan snoerloos gebruikt worden

LStu 03-03-2021

Top toestel

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer vlot toestel die goed in de hand ligt. Mooi glad geschoren resultaat

Bmwx1 27-02-2021

Scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Gebruik al jaren zo een type van scheerapparaat, prijs kwaliteit zeer goed en ben er tevreden van dit product.

jockey 22-02-2021

Aangename test van Philips S1333/41

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product ligt aangenaam in de hand, de scheerresultaten zijn bevredigend tot zeer goed te noemen. Het reinigen na een scheerbeurt is heel simpel. Ikzelf heb me 2weken na elkaar dagelijks geschoren zonder te moeten opladen. Prima product!

karelminoush 20-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gladde scheerbeurt met dit eenvoudig apparaat.
Makkelijk te openen om te reinigen.
Zowel met als zonder snoer te gebruiken, wat zeer handig is als de Scheermachiene plat is. Weinig snufjes, maar Tevreden over de prijs kwaliteit verhouding.

me4u 19-02-2021

Product voldoet 100% aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Ik heb me jaren met de krabber geschoren maar wilde toch een scheerapp in huis hebben. Nu gebruik ik mijn krabber bijna niet meer

MisterBG 15-02-2021

Mooi en glad scheer resultaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer handig toestel, kan je zowel draadloos als bedraad gebruiken, ligt goed in de hand, mooi en glad resultaat m.

Dimde 10-02-2021

Zeer aangenaam scheren op korte haren

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hier is een goed klein elektrisch scheerapparaat, het scheren is erg zacht. de autonomie is plus of min 10 scheerbeurten als u zich elke dag scheert. het is natuurlijk niet van de bovenste plank, maar het doet zijn werk. Op een baard van een paar dagen, lijkt hij wel eens in de problemen. De trimmer is een beetje moeilijk te gebruiken voor de hals, maar voor de zijkanten het werkt. Makkelijk schoon te maken en te gebruiken, kortom een goede apparaat.

Snakebar 10-02-2021

Zeer degelijk scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer te vrede van het resultaat van het scheerapparaat en de trimmer. Ik heb meestal niet veel tijd om mij te scheren. Maar met deze Philips lukt het mij om snel proper geschoren te zijn. Het apparaat gaat lang mee en is zeer gemakkelijk uit te kuisen. Ik kan dit alleen maar aanraden!

S.D.V. 09-02-2021

zeer gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zorgt voor een mooie gladheid, niet irriterend voor de huid. Makkelijk in onderhoud en makkelijk proper te maken. Batterij gaat lang mee.

evbever 08-02-2021

uitstekend toestel

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een uitstekend product om tot een glad resultaat te komen.
Kan zelfs iets langere haartjes verwerken.
Alle haartjes worden door het toestel zelf opgevangen, waarna het enorm gemakkelijk schoon te maken is.
Aanrader.

GillesM 08-02-2021

TOP!

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed product! Waterdicht waardoor zeer makkelijk in onderhoud

Vanwilde 08-02-2021

Top product

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is super handig scheert mooi glad en is zeer makkelijk proper te maken. De accu gaat ook lang mee

Anoniem 08-02-2021

eenvoudig, maar goed

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Dit scheerapparaat is eenvoudig maar goed.
Ligt goed in de hand,scheert glad en is eenvoudig schoon te maken.

HarmH 26-01-2021

Eenvoudige topper

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Dit eenvoudige product zorgt precies voor dat waar je hem voor aanschaft: een perfect scheerresultaat. Fijn product en eenvoudig schoon te houden

positieve klant 24-01-2021

Prima product

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Scheerapparaat is een prima product.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zware baard scheert het zonder moeite.
Ook opgeladen te gebruiken en ook dan een prima scheerresultaat.