De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9350s Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Tim Mostrey 30-01-2020

Het scheren bij dit type toestel loopt erg makkelijk en vlot. Het toestel voelt heel degelijk en robuust aan en met de flexibele kop kan ik makkelijk op moeilijkere bereikbare plaatsen zoals net onder de neus. Ook de overgang van nek naar aangezicht gaat heel aangenaam zonder te haperen. Los van de positieve eigenschappen heb ik twee kleine minpuntjes. Wanneer het toestel in de lader wordt geplaatst zit het toestel niet echt stevig en eerder te wiebelen op de standaard. Ook vind ik dat het uitschuif trim stuk verder had mogen uitschuiven. Wanneer het volledig is uitgeschoven gebeurt het nog vaak dat de scheerkop zelf tegen mijn huid botst vanwege de korte afstand. Los van deze twee minpunten is het een heel goed en degelijk kwalitatief toestel.

Pluspunten

• Robuust
  • Kwaliteit

Minpunten

• Lader zit los
  • Kort trimstuk

Nathan.S. 11-12-2019

Goed getrimd- en geschoren

Deze goed ergonomisch en gestroomlijnde scheerapparaat al enkele weken in mijn bezit. Uitvoerig gebruikt bij een eendags-, tweedaagse-, driedaagse en vier- tot zevendaagse baard. Één-driedaagse baardharen zijn geen probleem voor deze Braun, met de vier-zevendaagse baardharen scheert hij niet alles weg en moet er een scheermes aan te pas komen. Ik gebruik deze Braun ook boven op mijn hoofd, gezien ik kalend ben en een bijzonder dunne haarstructuur bezit. Deze Braun scheert mijn gehele hoofd zó glad, alsof het met een scheermes gedaan is...maar dan zónder uitslag. Eenvoudig te reinigen. Jammer van de redelijk prijzige scheerkop (€40), waarvan aangeraden wordt deze eens in de zes maanden te vervangen.

Ik kom elke dag met een goed getrimde baard en glad schedel voor de dag. En dan te bedenken dat deze look mij geen cent (heeft ge)kost, maar als tester kosteloos is verschaft. #goodlooking4free

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Super glad scheerresultaat
  • Meebewegende scheerkop en ergnonomie zijn subliem

Minpunten

• Nieuwe scheerkop is prijzig
  • Moeite met 4-7 dagen baard