Braun Series 5 5040s scheerapparaat met Wet&Dry functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 5040s scheerapparaat met Wet&Dry functie op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

PattynT 01-12-2017

Jammer dat ik dit niet eerder kon testen

Van Braun kreeg ik dit toestel om uit te testen. Ik scheer mij normaal niet elektrisch, dus ik was best benieuwd hoe deze scheerervaring mij zou bevallen. Ik heb lichte baardgroei en heb me ondertussen een week met dit toestel geschoren. Het bevalt me zeer goed. Het toestel werkt snel en efficiënt, maakt weinig lawaai en geeft een goed scheerresultaat. Mijn huid voelt na een week al minder geïrriteerd aan. Voor mij is dit toestel een echt aanrader.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Makkelijk

Minpunten

• Best Prijzig

BeardyBob 20-11-2012

Ik had verwacht om me met dit toestel in enkele minuten perfect glad te kunnen scheren zonder irritatie van de huid. Glad scheren in de hals duurt echter langer dan verwacht en gaat zelfs bijna even snel met een mesje. Ook de trimmer kan beter. De positie zorgt ervoor dat je in bepaalde houdingen met de grote scheerkop lange haren meetrekt, wat geen aangename ervaring is.

McLarenke 07-11-2012

Dit is een zeer degelijk en mooi toestel!! Je kan er zowel droog als nat mee scheren, al heb ik met dat laatste nog geen ervaring. Na jaren van scheren met mijn Philips scheerapparaat ben ik nu naar Braun overgeschakeld. Dit is een TOP toestel. Geen pijn meer tijdens het scheren en ook achteraf geen last meer van huidirritaties. Het toestel voelt degelijk aan en ligt goed in de hand! Je kan de scheerkop in 5 verschillende posities vastzetten waardoor hij zo goed als alle haartjes vlotjes wegscheert! De scheerkop is eenvoudig te demonteren en kan je zo reinigen. Ook de batterij is een pluspunt. Na 3 weken dagelijks scheren behoeft hij nog steeds geen oplaadbeurt!! Toch twee kleine minpuntjes: de trimmer is voor mij wat te klein en ook het lawaai is net iets teveel in vergelijking met mijn Philips scheerapparaat.
Dit Braun toestel verdient minstens een 9 op 10. Het is degelijk, het scheert heel gemakkelijk en pijnloos. Een absolute aanrader!!

duvellover 31-10-2012

Ik scheer me al jaren met een scheerapparaat maar ik was tot nu toe nooit echt tevreden: irritaties, niet glad, moeilijk om het toestel schoon te maken/houden. Dit toestel scoort op alle vorige negatieve punten heel goed! geen irritaties meer, scheert glad (ook in hals en de onderkin) en het is heel simpel schoon te maken! Ik ben een tevreden Braunklant en zal niet snel meer overstappen naar een ander merk!

Nicoloi 26-10-2012

Heb het toestel sinds begin vorige week, maar door dagelijks gebruik kan ik me al wel een "fan" noemen! Heb me voordien steeds met een mesje geschoren, had wel een elektrisch toestel, maar wegens het slechte resultaat, heb ik dit niet al te vaak gebruikt.. nu ik de nieuwe Braun 5 Series heb, heb ik me niet meer met het mesje geschoren omdat dit apparaat amper een verschil toont met een mesje. Even glad en op een minuutje geklaard! Echt een aanrader voor mensen die op een snelle en degelijke manier de dag gladgeschoren willen beginnen!