Philips SensoTouch RQ1195/21 - Reviews

Reinigingssysteem

ReneNL 27-07-2016 Product half jaar in bezit

Gevaarlijk

5,5
Ik heb dit apparaat nu bijna 1 jaar en gebruik het nog maar zelden (hoogstens als ik op reis ga of ik geen mesjes meer heb) omdat ik enorm op moet passen me er niet mee te verwonden. Als ik me niet goed concentreer bij het scheren met dit apparaat, scheert het stukjes huid aan de rand van mijn lippen en aan de rand van mijn neusgaten af. Een bloederige en uiterst pijnlijke ervaring. De scheerkop is niet beschadigd door vallen of stoten.

jackie57 27-07-2015 Product maand in bezit

4,2
zeer slecht apparaat word er niet glad van nat of droog geschoren maakt mijn huid zeer ruw kan het ook niet terug sturen slechte service van philips

Shaver7000 08-02-2015 Product paar weken in bezit

Stijlvol scheerapparaat met een handig oplaadstation. Het scheerresultaat voldoet aan de verwachting. Samen met de lange levensduur van de batterij een uitstekend apparaat!

Organist 10-01-2015 Product paar dagen in bezit

Bij ingebruikname even een uurtje opgeladen. Daarna meteen scheren. Een goed apparaat met goede resultaten. De baardtrimmer is ook fijn.

jacarno 07-01-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer goed stijlvol model en makkelijk in gebruik. Scheert goed en makkelijk schoon te maken.
Ben er blij mee en hele verbetering met wat ik tot nu gebruikte

Smits01 06-01-2015 Product maand in bezit

Ligt lekker in de hand en is zeer makkelijk in gebruik. Pluspunt is dat er zowel droog, als nat mee gescheerd kan worden. Dit is vooral handig als je een gevoelige huid hebt. De ene keer droog en de andere keer nat scheren scheelt enorm en geeft een minder gevoelige huid.

Chris. de Jong 06-01-2015 Product paar dagen in bezit

Vroeger scheerde ik me met een scheerbladapparaart. Sinds ik Philips zijn systeem gebruik ben ik snel en goed glad geschoren. De scheertijd is verkort tot een kwart van wat het vroeger koste met het andere scheersysteem. ook heb ik geen huidiritatie meer. Het is een super goed scheerprodukt!

Reinier6814 05-01-2015 Product paar weken in bezit

Fijn scheerapparaat, kan ook tegen water wat handig is met reinigen. handig dat er een oplaad dock bij zit.

Jorn 25 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

Scheerapparaat geeft een goed scheerresultaat. Het heeft een makkelijk opzetstuk om je baard te trimmen. Echter is dit opzetstuk bij mijn vorige apparaat na ongeveer een jaar kapot gegaan.

Ronald1253 02-01-2015 Product paar weken in bezit

Na 25 jaar enthousiast een scheerapparaat van Philips te hebben gehad vond ik het tijd dee een keer te vervangen. Kwam uit op de RQ1175/16 vanwege het design. Maar ne het eerste gebruik voelde ik direct waarom ik mijn oude moest vervangen......wat een scheerresultaat. Ga binnenkort eens nat scheren proberen.

Aneta 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden over dit product,ideaal en makkelijk in gebruik, hij ligt lekker in de hand,scheert glad en soepel over de huid, snel opgeladen, mooi design, een goed scheerapparaat

Gtje76 28-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ideaal en makkelijk in gebruik met een glad scheer resultaat ook bij droog scheren. Ik ben erg tevreden over dit scheerapparaat.

Ikke2800 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

het gaat hier om de HP6370/00:
- ligt gemakkelijk in de hand, met al de nodige attributen
- enig nadeel is dat er geen houder bij is en enkel een zakje

Willem van Rhijn 23-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben uiterst tevreden over dit product hij ligt lekker in de hand. Het scheert optimaal gemakkelijk en snel.

Jan pietersen 19-12-2014 Product paar dagen in bezit

een goed scheerapparaat. Jammer dat de kop gewisseld moet worden voor de tondeuse. Scheert glad en handzaam/ Soepel over de huid. snel opgeladen, mooi design.

Esmee Engelen 18-12-2014 Product paar dagen in bezit

Kerstcadeau: Volgens mijn vriend beste scheermachine die hij ooit heeft gehad!
Snel opgeladen, makkelijk schoon te maken en het belangrijkste onder de douche te gebruiken.
Hij is helemaal blij.

TOP!!!

Intruder13 18-12-2014 Product paar dagen in bezit

Altijd met het mes geschoren maar met de huidige prijzen van de mesjes willen proberen met een apparaat.
Na wat zoeken en info lezen bij de RQ1175 terechtgekomen voor het gemak van de vele mogelijkheden die hij heeft.
Zowel nat als droog te gebruiken en een baardtrimmer dus alles in 1.
Gewoon goed en er tevreden mee.

avdnat 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Het scheerapparaat scheert goed, maar slaat soms wat haartjes over. Het apparaat voelt wel goed aan.

Kobus1953 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Uitstekend ben zeer tevreden over het product en de scheerkop is ook heel erg handig een echte aanrader voor iedereen die een goede scheerapparaat nodig heeft voor een leuke prijs

Raimond1976 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb me er een keer mee geschoren en dat ging zeer soepel. De lader daar zat ik wel wat wel mee te klooien.