Philips SensoTouch RQ1195 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar
Reinigingssysteem

Beoordeling op basis van 74 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Smits01 06-01-2015
  • Product maand in bezit

Ligt lekker in de hand en is zeer makkelijk in gebruik. Pluspunt is dat er zowel droog, als nat mee gescheerd kan worden. Dit is vooral handig als je een gevoelige huid hebt. De ene keer droog en de andere keer nat scheren scheelt enorm en geeft een minder gevoelige huid.

ReneNL 27-07-2016
  • Product half jaar in bezit

Gevaarlijk

5,5
Ik heb dit apparaat nu bijna 1 jaar en gebruik het nog maar zelden (hoogstens als ik op reis ga of ik geen mesjes meer heb) omdat ik enorm op moet passen me er niet mee te verwonden. Als ik me niet goed concentreer bij het scheren met dit apparaat, scheert het stukjes huid aan de rand van mijn lippen en aan de rand van mijn neusgaten af. Een bloederige en uiterst pijnlijke ervaring. De scheerkop is niet beschadigd door vallen of stoten.

Jan pietersen 19-12-2014

een goed scheerapparaat. Jammer dat de kop gewisseld moet worden voor de tondeuse. Scheert glad en handzaam/ Soepel over de huid. snel opgeladen, mooi design.

Cantel 02-02-2017

scheerfunctie is prima, baardtrimmer zwak punt

qua scheren bevalt de rq1175 prima, de baardtrimmer i.p. ook, maar het zwakke punt is de opzetkam. die heeft 2 zeer dunne pootjes. Deze breken vrij gemakkelijk en dan ben je min of meer 'verplicht' om een geheel nieuwe baardtrimmer incl. opzetkam te kopen tegen een in verhouding veel te hoge prijs t.o.v. het defecte onderdeel, omdat van dit apparaat de opzetkam nou eenmaal niet als losse accessoire te koop is....overigens wel een borsteltje! (hoe belangrijk!?) en wel losse opzetkammen van veel andere Philips baardtrimmers.....

jeroen12345 06-12-2016

slecht apparaat

het apparaat scheert glad en werkt fijn, alleen gaat het apparaat te snel kapot. 1e keer binnen een jaar laten maken, maar na 2 maanden weer kapot. Inmiddels was de garantie verlopen en dan heb je pech gehad bij Philips. Dit is al de 2e keer bij een philips apparaat dat dit gebeurt, dus voor mij even geen philips meer.

Vino 22-05-2016

Scheert niet glad slaat haren over

Altijd Philips geschoren , nu deze valt erg tegen 3 keer langer scheren , en nog niet glad , denk zelf dat dit een slechte is in de serie , dit brengt Philips normaal gezien niet op de markt , durf geen nieuwe te kopen , met vr gr

kamiklazie 13-05-2016

prettig product in de praktijk.

Het scheerapparaat ligt prettig in de hand en is eenvoudig schoon te spoelen en snel op teladen.
Batterij prestaties zijn zeer goed te noemen. Ik ben tevreden met het apparaat.

johan1938 20-04-2016

Handig scheerapparaat

Het apparaat scheert prima, het aantal keren dat je kunt scheren met een geladen apparaat is prima.
Het verwijderen van de scheerkop is niet zo handig, het is echt wennen.

Anthonio 03-02-2016

Hij heeft een mooi design de Shaver maar:

De lampjes van de batterij oplader die zijn aan het nalaten een doet het niet meer. Ik heb er geen last van maar het stoort een beetje. Voor de rest doet ie wat ie moet doen wat scheren betreft. Er zitten een aantal scheurtjes in het plastiek bij het aan en uit knopje hij is 2 jaar in gebruik.
De tondeuse gaat snel uit bij het gebruik van haren trimmen de accu trekt het niet meer terwijl bij scheren hij het gewoon blijft doen. Ik hoor wel van jullie. Ik blijf positief over dit apparaat.
Met een Shaver groet, F.A. van Montfoort.

sjef46 09-01-2016

Goede koop prijsverhouding

Scheert zoals het moet zijn glad en ook heel snel
Ik ben heel tevreden met het Philips scheerapparaat
Ik scheer al 50 jaar met philips scheerapparaten met tevredenheid

PV11 13-12-2015

Prima scheerapparaat

Het scheerappaat voldoet aan de verwachting, het scheren gaat gemakkelijk en de accu is goed voor 2 weken scheren

harco 27-07-2015

Mooi product, maar veel lawaai

ik gebruik hem nu sinds 3 weken en kan er nog niet over oordelen of ik hem wel of niet goed vind.
Hij maakt een ratelend lawaai en wanneer je hem op de huid zet word het minder.
Mijn oude 3kops die nog ingebouwd waren geeft veel minder lawaai.
Daardoor heb ik twijfels, en heb ook niets om te vergelijken.

jackie57 27-07-2015
  • Product maand in bezit

4,2
zeer slecht apparaat word er niet glad van nat of droog geschoren maakt mijn huid zeer ruw kan het ook niet terug sturen slechte service van philips

Gilbert15 30-06-2015

Goed apparaat, echter geen trimmer en geen gebruikershandleiding

Ik ben tevreden over de scheerprestaties van het apparaat. Het ligt prettig in de hand en de indicatoren die de resterende scheertijd aangeven zijn erg handig.
Wat ik mis, en dat wist ik weliswaar toen ik het apparaat kocht, is toch een trimmer voor het bijwerken van de bakkebaarden.
Wat ik zeer onprofessioneel vind is dat er als handleiding slechts een beknopt boekje met plaatjes bij zit. Op de website kan ik deze handleiding wel vinden, maar dat zijn ruim 300 pagina's in alle talen. Zonder zelf nu veel papier te hoeven gebruiken, zou ik het op prijs stellen als Philips een gedrukte handleiding in het Nederlands beschikbaar stelt.

Tevredeklant 15-06-2015

Een goed en degelijk product

Ik vind deze scheer apparaat erg prettig. Ik heb deze scheer apparaat een half jaar en heb hem maar 5 keer hoeven op te laden. Accu gaat erg lang mee. Scheert goed. voor de prijs heb een je een goed en degelijk product.

Haplo 15-04-2015

Super Shaver

Ik was heel tevreden met de vorige model
vandaar dat ik deze weer heb gekocht, wil
ook beslist geen andere meer.

kovd 30-03-2015

Glad, pas na 8 minuten!

a jarenlang met een scheermesje nat te hebben gescheerd, wilde ik het gemak van geen wondjes krijgen, ervaren door een apparaat uit de 7000-serie aan te schaffen. Hiermee kan uiteraard ook nat worden gescheerd. Nu na bijna 6 weken hiermee te hebben geschoren, ben ik niet tevreden over de behaalde resultaten. Droog scheren levert mij sowieso al geen stoppelvrij gezicht op, met nat scheren lukt dit wel, maar heb ik ca 8 minuten nodig om dit gladde resultaat te bereiken. Erg jammer, het design is prachtig, je kunt lang scheren met de accu en anders is deze supersnel opgeladen. Nog meer ex-scheermes scheerders die dezelfde problemen ervaren?

Daan27 06-03-2015

Prima scheer/trim apparaat

Goed scheerapparaat, met een mooi design.
Ook de opzetstukken die zijn bijgeleverd zijn prima.
Korte laadtijd en gaat super lang mee.
Geen Min punten

Shaver7000 08-02-2015

Stijlvol scheerapparaat met een handig oplaadstation. Het scheerresultaat voldoet aan de verwachting. Samen met de lange levensduur van de batterij een uitstekend apparaat!

Henklei 25-01-2015

Het apparaat scheert perfect.

Als ik alles had geweten had ik wel een duurder apparaat gekocht met 3d kop. Dit lijkt mij toch nog iets prettiger scheren.