HP Scanjet 5590

Epson WorkForce DS-570W Best Reviewed mrt 2017
8,9 (10)

HP 5000 ScanJet Enterprise Flow 5000 s4 scanner met documentinvoer

HP 5000 ScanJet Enterprise Flow 5000 s4 scanner met documentinvoer

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

hub1 05-09-2011 Product jaar of meer in bezit

Scanner aangeschaft in 2005. De instellingsmogelijkheden voor kwaliteit en kleur zijn zonder meer ruim te noemen. In 2008 2e scanner aangeschaft, ook met deze geen problemen. Beide scanners professioneel in gebruik binnen een klein kantoor. 2e scanner is binnen een dag door HP Nederland vervangen vwb de sheetfeeder, deze functioneerde niet goed. Uren achter elkaar scannen is geen probleem. Bij meerdere professionele scanprogramma's kan gebruik gemaakt worden van de mogelijkheden van de scanner zelf.
Wat mij betreft een aanrader.

hub1 24-12-2011

aanvulling op eerder review:
problemen kunnen ontstaan door rechtstreekse aansluiting op PC, het beste is een USB-hubje tussen scanner en PC te plaatsen. Ik scan met het programma " filecentre" hetgeen uitermate goed werkt en niet te duur is.

Theo Mulder 11-03-2007 Product kwartaal in bezit

Een bijzonder slecht presterende scanner met grijze scans en daardoor onduidelijke afdrukken. Ik ben weken bezig geweest met de helpdesk van HP om na te gaan wat er aan de hand was. Hun reactie: kwaliteit viel niet te verbeteren. En dit terwijl andere scans (die vaak ook nog veel goedkoper waren) wel een uitstekende kwaliteit leveren. Nooit kopen dus de scanner 5590P of 5590C (met ADF)!!!!!!!!

Valthere 20-05-2005 Product half jaar in bezit

7,6
Geen problemen met deze scanner, werkt behoorlijk.