Solis Juice Fountain Multi - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

Dennis2391 28-05-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze Solis aangeschaft nadat ik mijn powerjuicer van TellSell niet meer kon laten repareren. De reden van de aanschaf was dat ik een machine wilde die van hoge kwaliteit was ivm het regelmatige gebruik.Duurzaamheid en een uitstekende perskwaliteit komen met dit apparaat samen.
Nu al meer dan 5 jaar in mijn bezit en dit is werkelijk waar zijn geld waard geweest.De hoeveelheid sap is erg hoog door het hoge toerental. Machine is makkelijk schoon te maken, door het metaal blijft alles mooi en treed er tot op heden geen slijtage aan de machine aan, zowel motorisch als extern. Een aanrader voor een ieder die dagelijks deze machine gebruikt voor zowel sap als smoothies.

jers 14-09-2010 Product paar weken in bezit

Dit apparaat nu 2 weken in dagelijks gebruik en ben er erg tevreden over. Hij maakt heerlijke sappen en smoothies.
Vandaag tevens een sappen, smoothies en mixen bijbel gekocht en hoop er nog beter gebruik van te maken.

het apparaat is erg makkelijk schoon te maken, behalve de zeef, deze moet je wat beter met de bijgeleverde borstel schoon maken. hij is makkelijk uit elkaar te halen en de onderdelen voelen goed degelijk aan.

We hebben vooral voor dit model gekozen omdat hij ook smoothies kan maken, dit wil zeggen dat je een appart opzetstuk heb, waardoor er geen pulp of vloeistoffen de afvalbak in gaan, maar alles in je sap kan. Dit is te gebruiken bij banaan en ook lekker bij framboos. het zal ook wel bij andere vruchten/groenten geschikt zijn, maar dit hebben we nog niet uitgeprobeerd.

vooralsnog een erg tevreden gebruiker