Philips Avance Collection HR1922/20 Sapcentrifuge

Beste deals -34% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1922/20 Sapcentrifuge op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

defke13 12-06-2017

Super Juicer

gemakkelijk in gebruik, handig om te reinigen, sap is lekker fris en mooi van structuur.
handig ook om de app van de smartphone te gebruiken om receptjes te gebruiken.
na gebruik alles in de vaatwas en klaar.
aanrader!

Pluspunten

• quikclean systeem
  • app smartphone
  • stand om vezels te kiezen

Minpunten

• invulmond soms spetteren

freyadk 08-06-2017

heerlijke uitvinding

toen ik het de 1ste x in elkaar stak, had ik wel met 2stukken een verkeerde volgorde gevolgd en het ging maar niet, maar eens je mee bent, is het eigenlijk heel simpel in elkaar te steken...

grote vulruimte voor uw groenten/fruit
is ook heel snel gejuiced moet ik bekennen.
Vind het een groot voordeel dat na het centrifugeren dat de pulp allemaal in 1 bakje samenkomt. Is makkelijk te reinigen zo. (tip: ikzelf gebruik de fruitoverschotjes in m'n yoghurt, kwestie van toch niet te hoeven weggooien)
De drip-stop is ook super, eindelijk verlost van die lastige laatste druppels die op de tafel vallen. :)

Ikzelf vind het toestel wel niet zo stil als wat men beweert, maar het is niet storend...
ook een zeer mooi design, kan je gerust op de kast laten staan.

Ik reinig steeds onmiddellijk alles. Dan hoef je het eigenlijk enkel maar af te spoelen. Maar je kan het ook in de vaatwas zetten.

De bijhorende app is ook een meerwaarde om sapjes op te zoeken.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk te reinigen
  • drip stop
  • Je kan direct een grote voorraad maken

Minpunten

• maakt toch lawaai

Annelies 07-06-2017

Eindeloos lekkere gezonde sapjes

Sinds ik deze sapcentrifuge in huis heb, wil ik alleen maar variëren met lekkere en gezonde sapjes.
Zowel mijn man als mijn kinderen profiteren hier graag van mee.

Met wat een gemak maak je de sappen! Door de krachtige motor hoef je amper kracht te zetten. En dankzij de grote vulopening kan je zonder veel problemen grote stukken verwerken.
In no-time heb je een heerlijk sapje gemaakt!

Door de 2 standen kan je heel eenvoudig kiezen voor een helder sap of voor eentje met wat meer vezels, voor elk wat wils.

De easy-clean is echt gemakkelijk! Even wat water erdoor en de grootste resten zijn weg. Nadien nog even spoelen of mee in de vaatwas en je sapcentrifuge is weer klaar voor een volgende ronde.

Als ik dan toch een minpuntje moet aanhalen, vind ik dat de pulp nog veel vocht bevat, meer dan ik gedacht had.

Pluspunten

• krachtige moter

Pitoe32 07-06-2017

Een gezonde aanwinst in de keuken

Ik had nog nooit een sapcentrifuge gebruikt en had thuis enkel een manuele pers in huis wat resulteerde in goede voornemens en bedorven fruit en groenten op het aanrecht. Dit toestel zorgt ervoor dat ik grote porties groenten en fruit snel kan verwerken zonder al te veel verspilling.

Pluspunten

• Mooi design
  • Alle onderdelen kunnen vlot in en uit elkaar
  • Krachtige motor
  • Brede doorgang
  • Meer sap dan bij manueel persen

Minpunten

• Neemt veel plaats in beslag in de vaatwas
  • Ontbreek een koppelstuk om manueel te persen

Maaike 07-06-2017

Wat een heerlijke sapmaker!

Het is mooi van vorm en gemakkelijk in elkaar te zetten, zelfs zonder eerst de handleiding te bestuderen. 
We maakten wel een beginnersfoutje... de groenten / fruit staken we eerst in het aanduwstuk :-). We begrepen niet zo goed waarom het open was.
We hebben al verschillende combinaties uitgetest en het smaakt heerlijk. Soms gebruiken we het fruit en de groenten met schil, soms zonder. Technisch is het een eenvoudig toestel.
Experimenteren is de boodschap!
Sap kan je op 2 verschillende standen maken. Wil je er eentje dat wat dikker is, dan kan ook. Voordeel is dat je dan minder pulp over houdt.
Reinigen kan zowel in de vaatwas als met de hand (en dan kan je dit voorbereiden door eerst water in het toestel te doen (1 minute clean functie)).

Pluspunten

• mooi toestel
  • makkelijk af te wassen
  • snel, lekker en gezond

hakke3655 07-06-2017

WOW wat een machine!

WOW wat een machine is dit!!!

De mensen van het R & D team van Philips hebben hier werkelijk aan alles gedacht. Hij is makkelijk schoon te maken, gebruiksvriendelijk, veilig en bovenop al dit ook nog eens geweldig om naar te kijken.

Sinds begin dit jaar had ik besloten om iets aan mijn gezondheid te doen, wat meer sporten, wat minder snoepen en natuurlijk gezonder eten. Alles lukt redelijk goed, alleen het beter eten is wat moeilijker. Ik ben geen groente en fruit eter, maar nu met de nieuwe machine van Philips is dit geen enkel probleem meer.
's Ochtends maak ik een heerlijk sapje van groente en fruit waar ik mijn volledig aanbevolen hoeveelheid van binnen krijg en bij elke maaltijd drink ik 2 glazen, niets is zo makkelijk!!

• Gebruiksgemak
  • Vaatwas bestendig

MieMa 07-06-2017

Krachtig apparaat, makkelijk schoon te maken

Enorm krachtig apparaat, dat zonder moeite hard fruit en groenten aankan.
Op het begin stond ik nogal sceptisch tegenover de QuickClean functie, maar dit had ik niet moeten doen. De QuickClean functie is namelijk ontzettend handig in gebruik. Op nog geen 5 minuten tijd is het volledige apparaat weer proper.
Het sap is ontzettend glad en zonder ook maar een brokje.
Conclusie: In mijn ogen 1 van de beste apparaten in zijn soort. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil
  • Gemakkelijk proper te maken

lovelylinde 06-06-2017

lekkere en snelle vitamientjes

Toen ik de doos opende zag ik dat er een mooi toestel in zat en je krijgt er ook een handige schenk en opvang kan bij met dekseltje! Dat vind ik al een groot plus punt! Toen ik ooit een sapcentrifuge gebruikte bij mijn ouders was het een heel gedoe om een juiste kan/kom te vinden die er mooi onder paste maar bij dit toestel van Philips hebben ze duidelijk al verder nagedacht hierover! In de handleiding staat makkelijk hoe je alles in elkaar steekt dat ging makkelijk en snel! Voor mijn eerste sapje had ik gekozen voor wortel, peer, appel en watermeloen. Maar in het recepten boekje zag ik nog heel wat leuke receptjes staan! Wortels zijn nogal hard dus ik wist niet zeker of ze er gewoon helemaal in zouden kunnen of ik ze in stukjes zou moeten snijden. Ik waagde het er maar op en ja hoor net zo smakelijk als boter gingen ze door het rasp gedeelte Het toestel heeft hier totaal geen probleem mee! ik verwijderde wel de steeltjes van de appel en peer en de harde schil van de meloen er kwam een heerlijk sapje uit ! Ik vulde mijn glas en kon direct genieten van heerlijk sap met veel vitamientjes! de overschot kon gewoon in de ijskast met het dekseltje op de kan ! De volgende dag dronk ik de overschot op ik dacht dat het sap tegen dan wel een raar kleurtje zou krijgen, door de oxidatie van het fruit maar neen zag er nog super aantrekkelijk oranje uit ! En het belangrijkste de smaak was zeker nog even lekker als de dag ervoor! Ik heb zelf geen vaatwas dus ston wel een beetje sceptisch tegen over de 1 minute clean. Maar het gaat echt wel snel om het toestel mooi te maken. Eerst voer ik water door het toestel en dan haal ik de delen uit elkaar en met wat water is het direct eer proper! Want dat zou voor mij echt wel een afknapper geweest zijn mocht ik na elk sapje een half uur moeten schrobben en dan nog niet alles proper hebben! Maar neen het gaat super snel en mocht ik een vaatwas hebben haal ik die minuut zeker wel! Het toestel heeft ook 2 standen was ik even vergeten vermelden! je kan je sapje op stand 1 maken en dan heb je een iets zuiverder sapje zonder al te veel pulp en de 2de stand heb je dan een voller sapje met meer pulp aan jou de keuze natuurlijk! Ik verkies dan toch stand 1 :) Voor mij is dit zeker een leuk en creatief product ik ben benieuwd naar alle andere sapjes die ik nog kan maken! Tips: als je jouw fruit ervoor even in de ijskast legt heb je direct lekker fris sap!

Pluspunten

• snel
  • krachtig
  • wast makkelijk af
  • 2 standen meer en minder pulp

Minpunten

• groot stuk om op te bergen

Modi92 02-06-2017

Zeer makkelijk toestel voor lekkere sapjes

Ik mocht mijn toestel ophalen en dacht meteen: Zo'n grote doos, waar ga ik dat nu weer moeten zetten!
Ik woon op een appartement eb en heb dus een redelijke kleine keuken!
Toen ik het uitpakte was ik ervan geschrokken hoe weinig plaats de sapcentrifuge maar inneemt!
Door het moderne tijdloze design paste ze ook zeer mooi bij mijn andere zwarte keukentoestellen...
Het in elkaar steken van het toestel wees zichzelf uit en was makkelijk.

Heb dan ook meteen uitgetest met het fruit dat ik liggen had en was helemaal overtuigd!
Zoveel sap voor de kleine hoeveelheid fruit! En ook zeer lekker!
De pulp blijft in de onderste opvang bak en is makkelijk weg te gooien.
De easy clean functie is ook makkelijk, gewoon wat water in laten draaien en het meeste vuil is weg!
Erna eens afspoelen onder de kraan en opnieuw in elkaar steken!
Alles mag ook in de vaatwasser maar zou wel veel plaats innemen en is eigenlijk niet nodig!

De enige opmerking die ik heb is dat de sapcentrifuge, zeker op de 2e stand, wel tamelijk veel lawaai maakt...

Pluspuntjes:
* Er kunnen grote stukken in dankzij de brede opening, dus je hoeft niet alles fijn te snijden
* Je kan zo goed als alle groenten en fruit gebruiken, met schil, wat zorgt voor veel vitaminen
* Zeer makkelijk af te wassen
* Mooi design

Minpuntjes:

* Wel veel lawaai
* Grote stukken als je het in de vaatwasser wilt afwassen

Al bij al heel tevreden van de sapcentrifuge en het zorgt ervoor dat ik nu veel sneller mijn vitamines binnen heb!

Pluspunten

• Grote stukken fruit/groenten dankzij grote opening
  • volledig het fruit/groentes kunnen gebruikt worden
  • Makkelijk af te wassen
  • Mooi design

Minpunten

• Vrij veel lawaai op stand 2
  • Grote stukken voor in de vaatwasser

Koenie1980 01-06-2017

Snel gezonde sapjes maken

In het begin wist ik niet zeker wat een sapcentrifuge deed, ik dacht dat ik er smoothies van kon maken, maar na het lezen van de handleiding had ik het ongeveer door; Maar toen heb ik de app gedownload en daar enorm veel inspiratie gekregen om sapjes te maken.
Het toestel lijkt groot, maar best wel gemakkelijk te hanteren. Even in elkaar zetten en ready to juice. De eerste keer heb ik letterlijk een receptje gevolgd van de app en naderhand begon ik creatiever te worden, dus ik start nu elke morgen met heerlijk sapje.
Ik was een beetje bang dat het opruimen veel werk ging zijn, maar dit is eigenlijk gewoon afspoelen en 1 keer per week steek ik alles in mijn afwasmachine, easy as that.
Dus zeer tevreden in het gebruik en ongelofelijk blij dat ik 's morgens met mijn sapje de dag goed kan beginnen!

Corina32 31-05-2017

Geweldig apparaat

Ik ben super blij met mijn nieuwe sapcentrifuge.
Het was al meteen duidelijk dat het apparaat bij ons goed in de smaak zou vallen hij is makkelijk te monteren en ook nog eens erg mooi vormgegeven een pronkstuk op het aanrecht.
Ik heb hem nu al meerdere keren gebruikt . Je kunt er werkelijk alle sappen mee maken.
Mijn favorieten zijn :watermeloensap en bloodymary zonder alcohol.
Ook het schoonmaken gaat erg makkelijk met de reinigende functie, gewoon water er in en de knop omzetten daarna alles hop de vaatwasser in en is het klaar voor een volgend gebruik.
Dit appraat gaat ons nog heel veel gezonde verwen momenten bezorgen .

elisdesc1 30-05-2017

Heerlijke sapjes in enkele seconden!

Deze machine is fantastisch!
Je hebt de lekkerste sapjes in slechts enkele seconden!
Enkele minuten als je het afwassen meetelt, maar alles is klaar in een mum van tijd!

Je moet wel profiteren van een Cashback actie, want op zich vind ik het wel wat prijzig. Maar wel absolute topkwaliteit en dat merk je snel. Sap van heel vloeibare fruitsoorten (vb. watermeloen) springt wel een beetje in het rond. Maar een schort aan en klaar is kees!

Pluspunten

• Heel snel schoongemaakt
  • Heel snel de heerlijkste sapjes!
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Groot reservoir voor afval
  • Veel sap in 1 keer

Minpunten

• Prijzig
  • Je doet best je mooiste kleren niet aan

KimMelis90 29-05-2017

Snel mooi apparaat!

Op het eerste zicht zie je al dat het een mooi design heeft. Deze past dan ook perfect in mijn woning. Hij is wel zeer groot, maar dat is voor mij geen probleem. Hij staat altijd op mijn aanrecht, een echte eyecatcher!
Daarnaast is het ook nog eens gemakkelijk in gebruik, en zeer snel schoon te maken. Het heeft een grote "vulopening" waardoor het fruit (zonder pitjes) niet kleiner hoeft gesneden te worden. Waardoor je sapjes dan heel snel klaar zijn!
Het maakt ook zeer weinig lawaai, wat ik toch wel een zéér groot voordeel vindt.

Er zat ook een boekje met recepten bij, en uitleg ivm de app "Philips Healthy Drinks". De app gebruik ik regelmatig, als ik in de winkel sta kan ik op deze manier perfect bekijken welke ingrediënten ik nodig heb. Je kan er de receptjes ook in opslaan. Dit vind ik zo handig!

Ik ben fan, en ga dit nog super veel gebruiken! Ik dronk al graag sapjes, maar nu nog liever! :-)

Pluspunten

• Mooi design
  • Maakt weinig lawaai
  • Zeer snel
  • Makkelijk schoon te maken

Balaboumba 29-05-2017

Handig in gebruik

Net mijn sapcentrifuge opgehaald. Is groter dan ik verwacht had maar ben er blij mee. Nu beginnen met gezonde sapjes. Mijn kinderen kunnen in ieder geval niet wachten, en eerlijk gezegd ik ook niet. Net appels erin gedaan, met pitjes en schil, was eerlijk gezegd bang dat het sap niet zo lekker zou zijn, maar was heerlijk veel lekkerder dan uit een pak. Heb ook meteeneen ananas geprobeer en ook deze was verukkelijk. Dit apparaat is echt een aanrader.Groente en fruitsapjes, alle soorten, de kinderen krijgen er geen genoeg van. Ben echt heel blij met de slowjuicer. En eerlijk het gaat gewoon heel erg snel! De meeste apparaten worden al snel opgeborgen in de kast omdat ik ze toch niet al te vaak gebruik, deze blijft mooi op mijn aanrecht staan. Zelfs de kinderen vinden het makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Kidsvriendelijk
  • In de afwasmachine

Minpunten

• Groot voor op aanrecht

Manonmis 29-05-2017

Toptoestel!

Ik kreeg mijn toestel aan en dacht direct 'wow wat een doos!'. Gelukkig bij het uitpakken bleek het niet zo groot te zijn. Heel mooi design, past in elk interieur. Even zoeken hoe je het moest ineenzetten maar eigenlijk ook een makkie hoor.
Dan begonnen aan ons eerste sapje! Appelsien, wortel en appel en een scheutje limoen (een home made ACE dus). Het toestel maakt wel wat lawaai maar helemaal niet storend. Zo leuk om met de kinderen te doen, ze zagen hun appeltjes zo naar sap gaan. heerlijk vers sapje! Nadien nog eens aardbeien en melk (homemade fristi!), de melk schuimde precies wat op en de kinderen vonden het een zalig vieruurtje.
Het reinigen is echt wel easyclean. Je haalt het terug uit elkaar, gooit de pulp en overschot van fruit/groenten weg (wat bijna een droge substantie is trouwens), spoelt het af onder stromend water (mag ook in afwasmachine, maar neemt wel wat ruimte in), afdrogen en terug in elkaar zetten.

Pluspuntjes zijn:
- gebruikt praktisch alles van fruit/groenten en dus weinig afval en veel vitaminen (gaat er met schil en al in)
- makkelijk te reinigen
-mooi design, neemt weinig plaats in

Nadelen:

-maakt wel een beetje lawaai
-grote stukken voor in het afwasmachine

Al bij al heel tevreden van de sapcentrifuge!

Pluspunten

• Mooi design
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Enig lawaai
  • Grote stukken voor afwasmachine

Pink 27-05-2017

Gewoon de Sapcentrifuge om in huis te hebben

Gewoon een toestel om in huis te hebben heel gemakkelijk in gebruik, heel krachtig, stabiel en je voelt dat je veilig bent je maakt je sapje heel vlug en je hebt al je vitamientjes die je nodig hebt iedere dag weer. Je maakt het proper door gewoon even alle onderdelen onder de kraan te houden en gewoon zo te laten drogen. Als je een betrouwbare sapcentrifuge zoekt deze is het. Merci Philips!!

Pluspunten

• stabiel
  • krachtig
  • veilig
  • gemakkelijk

Minpunten

• geen

kimberlyensteven 23-05-2017

Heerlijke sapjes maken!

Deze sapcentrifuge is zeer makkelijk om in elkaar en uit elkaar te halen, kan zeer vlug afgespoeld worden. Er blijft enkel een droge massa pulp achter, alle sap is uit de groeten of fruit gehaald! Met de app ook lekkere nieuwe combinaties gevonden.

Pluspunten

• makkelijk te verplaatsen
  • werkt heel snel

Minpunten

• groot voor op aanrecht te staan
  • korte snoer