Philips Avance Collection HR1880/01 - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

gewol 24-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips Slowjuicer

Een mooie degelijke machine. Het geluid is erg laag dus geen hinder in de ochtend. Het schoonmaken kost even tijd maar als je meerdere sapjes achter elkaar maakt en deze in flessen in de koelkast zet is dat geen probleem.. Een fijne mooie machine welke lekkere sapjes maakt. Een aanrader dus,

gewol 07-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips slowjuicer.

6,8
Een mooie stille machine. De materialen voelen degelijk aan. Het schoonmaken is even werk maar dat is bij veel juicers het geval. De bijgeleverde tool is handig maar had beter over nagedacht kunnen worden. Ik maak nu meerdere sapjes achter elkaar en doe deze in flessen. In de koelkast blijven deze 2 a 3 dagen zeker goed.
Maar een fijn product en een toevoeging in mijn keuken.

RenéC 09-02-2016 Product maand in bezit

De machine maakt vrijwel geruisloos sap van de meest uiteenlopende groentes en fruit.

Snijd vezelige producten als wortels, selderij en gember goed klein, anders verstopt de uitvoer van pulp.

Spoel de onderdelen direct na gebruik schoon, dit is zo gedaan en scheelt later veel werk.

Van tomaten maak je een prachtige gladde basis voor gazpacho, of met selderij erbij een lekkere, verse Bloody Mary.

Yolanda 29-12-2015 Product maand in bezit

In de gebruiksaanwijzing las ik dat sommige fruit soorten er niet in konden, dat vind ik wel jammer.
Gebruik super eenvoudig.
Mooi compact model, neemt niet veel ruimte in.
Op de zeef na makkelijk schoon te maken.