Philips Aluminium Collection HR1861/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Aluminium Collection HR1861/00 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

g 28-05-2016

In het begin waren we blij.

De eerste maanden deed de machine prima wat hij moest doen. Mooie sappen en lekker gezond. De trurk is om hem zo snel mogelijk na gebruik schoon te maken anders is het een crime om hem goed schoon te maken. Dat hebben we altijd gedaan tot opens de zwarte kom met de schenktuit niet meer los wilde komen. Zelfs met een schroevendraaier er tussen komt ie niet los. De machine staat nu al weer een paar maanden op de kast. Ik overweeg hem weg te gooien mar alles doet het nog maar goed schoonmaken kan niet meer. Erg jammer voor zo een dure aankoop. Ik heb op internet gezocht naar oplossingen. Maar ik zie dat meerdere mensen deze kwaal ondervinden. Maar niemand krijgt een antwoord. Misschien ik wel?

Dick 30-07-2017

De mini aanplaksels van fruit en groenten kunnen inderdaad soms belemmeren dat het zwarte deel moeilijk los komt. Ik heb ondervonden dat als je een beetje olie druppelt in het midden van de centrifuge, en na het reinigen, dit probleem verdwijnt. Deze centrifuge is beslist een duurzaam apparaat en het word hier iedere week verschillende keren gebruikt. Veel succes ermee.... het zou zonde zijn om het weg te gooien.