Philips HR1870/00

Philips Avance Collection HR1946

Philips Avance Collection HR1946 Best Reviewed jul 2017
8,8 (65)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Neo67 02-09-2014

Nu bijna een week in bezit. En zoals het met alle nieuwe apparaten gaat dagelijks flink in gebruik.Via een aanbieding bij de Philips store voor 125Euro gekocht incl verzenkosten.

Zat te kijken naar slowjuicers toen ik deze tegen kwam. De snelheid makkelijk schoon te maken en natuurlijk de prijs gaf te doorslag. Een knappe slowjuicer is als snel aan de prijs.

Mijn ervaringen

-makkelijk in gebruik.ingredienten kunnen er vaak in hun geheel en zonder te snijden in.
-Makkelijk schoon te maken. Na gebruik spoel ik de onderdelen af onder de warme kraan. Super snel super handig.
-Mooie droge pulp
-Veel juice
-Mooi vormgegeven

vooral de snelheid en doordat de schoonmaak snel en makkelijk is gebruik ik het apparaat dagelijks.

Binnen een week meer vitamines binnen dan hiervoor in een maand.

Laurina12 16-06-2013

Sapcentrifuge werkt prima

Sapcentrifuge werkt prima en maakt makkelijk schoon.
Het enige nadeel is dat hij best wel wat lawaai maakt.

Marjanne 15-03-2013

uitstekend apparaat

Echt een aanrader! stabiel apparaat dat gemakkelijk in en uit elkaar gehaald kan worden, makkelijk schoon te maken en het doet zijn werk perfect. Wat wil je nog meer.

Garp 09-03-2013

Prima apparaat met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb de sapcentrifuge nu een aantal maanden in huis en ben dik tevreden. Je hebt veel sap, nagenoeg droge pulp, die ook nog eens makkelijk te verwijderen is.
Het apparaat kan in een keer grote stukken fruit en groente verwerken dus het sap is zo klaar en smaakt bovendien ontzettend romig! Ook het opruimen kost weinig tijd omdat alle onderdelen zo in de vaatwasser kunnen!

Johnnyngt 06-03-2013

een acht

Ik gebruik dit apparaat een of twee keer per week, met plezier. Mijn andere gezinsleden profiteren er ook van. Mijn dank.
Het apparaat is wel erg groot, beslaat een grote ruimte op het aanrecht.