ProfiCook PC-AE 1001 - Reviews

6,4

raindust 12-11-2012 Product kwartaal in bezit

3,2
Dramaproduct.

na 3 maanden gebruik is het uitstulpsel op de plastic kap afgebroken vanwege de ongelukkige vastklem-constructie. met als gevolg. product onbruikbaar.

andere minpunten:
* machine maakt onnoemelijk veel lawaai.
* traploze motor lijkt zeer zwak (ook al is het 700watt). Paar keer stilgeslagen nadat ik er een appel!! in had gegooid.
* onderdelen lastig schoon te maken.
* gebruik van raar soort metaal.. er blijft een matte waas achter op de zeef en de metalen onderdelen
* pulp is bij lange na niet droog.

heb goed vergelijkingsmateriaal.
had voor de proficook een Philips HR1861 (die heeft m'n ex meegenomen).

heb nu, na de Proficook, een philips 1871 gekocht en die kan ik iedereen aanraden. Wat een geweldig apparaat. Iets duurder maar het geld dubbel en dwars waard. De sapopbrengst is 2x zo hoog als met de proficook. (serieus, sta elke keer verbaast)

Tenslotte : Met de RMA procedure ben ik maanden bezig geweest. Proficook lijkt een professioneel merk, maar is een subbrand van Clatronic (een soort Princess) wat in alle household applicances doet.

Moniique van Lansen 16-03-2012 Product paar weken in bezit

Geweldig! Lekker snel een vers sapje maken: wij gooien complete appels en peren er in! Ook ander fruit en groente gaat erg goed. Ook Mango...! Enige wat (nog) niet zo goed gaat zijn druiven en aardbeien; hiermee bedoel ik dat naar mijn idee te veel van die vruchten in het reservoir belanden. Misschien hebben wij de verkeerde stand? Geen idee, maar wij zijn razend enthousiast!