Leifheit 51113 - Reviews

30 min.
Gewicht zonder toebehoren
2 kg
Overige bijzonderheden
Oplaadbare accu met lange looptijd Accu met energiebesparende stand-by modus Inclusief accu en oplader

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,4

Emjecee 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Kan zowel horizontaal als verticaal wissen zonder knoeien.
De grote ramen van de schuifpuien zijn brandschoon en streeploos.
Geen gekledder met wiswater, het afvalwater wordt probleemloos opgezogen.
Blij met deze aankoop, had dat eerder moeten doen.
En...... geen emmers water meer en de hele klus is geklaard in een fractie van tijd.

brayart 06-03-2016

Ik ga hem nu meteen bestellen en ik kan jou de Dirt Devil robotstofzuiger aanraden, ik heb hem een jaar, hij is spotgoedkoop en werkt goed, ik heb in dit jaar nooit meer de stofzuiger gebruikt, wel gebruik ik een kruimeldief erbij voor de plekjes waar de robot niet komen kan (smal en achter beelden of planten) ik heb nog nooit de onderdelen hoeven te vervangen. Bedankt voor je review, Mart Willems

Martine 05-07-2017 Product paar weken in bezit

Helaas reeds stuk 2 maal gebruikt

Ik hem dit toestel tweemaal gebruikt toen was hij toch tevreden,bij volgend gebruik na oplading groen lichtje dus ik klaar voor de taak,toestel tegen raam zuigt geen water lichtje vwordt terug rood,blijkbaar geen voldoende kracht om zijn taak te doen ,toestel naar de vuilbak wacht op reactie van Leifheit!

Loes 01-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

na goed opgeladen accu kun je er heel lang meedoen.

Deze ruitenreiniger hebben wij al een enige tijd in ons bezit , deze bevalt ons uitstekend , totaal geen spijt van , even de ramen insoppen , daarna de ruitenreiniger erover heen , totaal geen last meer van water op de grond , hij zuigt het water goed op , dus zeg ik het is een echte aanrader , ook is deze zo schoongemaakt , een topproduct .

Pluspunten

• zeer goed
  • een echte aanrader
  • gemakkelijk te reinigen.

Minpunten