Sitecom WLR-9000 AC1900 High Coverage Wi-Fi Router - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,6

T.J. 27-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super router

Geweldige en snelle router. Eenvoudig te installeren en aan eigenwensen aan te passen. Ik heb de 2.4 GHz de ssid xxxxxx-2.4G gegeven en de 5.0 Ghz de
ssid xxxxxx-5G. Wel voor beide hezelfde inlogwachtwoord. Ik heb nu zelf de keuze welke ik wens. Tot nu toe geen enkel minpunt.

Pluspunten

• Snel
  • Dual band
  • Eenvoudig te installeren
  • Eenvoudig aan eigen wensen aan te passen
  • Extra garantie van 10 jaar na registratie

Marcel 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wlr 9000 is een zeer goed product

Ik heb de router aangeschafd omdat het bereik in mijn huis onvoldoende was en zeer traag.
na aanschaf ben ik meer dan zeer tevreden over dit product de installatie is zeer makkelijk zelf heb ik wel de ssid naam en de wachtwoorden veranderd fluitje van een cent.
heb nu overal een zeer goed bereik en ook de snelheid is zeer goed dus echt een aanrader
heb alleen maar pluspunten het enige kleine minpuntje is de grootte van het toestel maar hij staat uit zicht op de meterkast dus geen last van

karlaBloem 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Snel geïnstalleerd, werkt uitstekend

Had al een sitecomrouter, die was oud en kapot. Weer gekozen voor Sitecom. Deze levert razendsnel internet (2.4 en 5 Ghz!) en was snel geïnstalleerd.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • werkt naar behoren
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• grote kast

Joanna 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super snel

Makkelijk te installeren, het is een super snelle router. Hij is ter vervanging van de oude Sitecom router gekomen. Op de mobiele telefoon heb ik de 5GHz genomen dit is echt supersnel de pagina's vliegen om je oren :) Ook zijn er veel beveiligingsmethodes op deze router aanwezig. Dit is onze 3e Sitecom router, omdat wij erg tevreden zijn over dit merk.

Pluspunten

• 2.4 GHz en 5 GHz zijn tegelijk te gebruiken
  • makkelijk te monteren met bijgeleverde wand steun.
  • ook neer te zetten met 2 bijgeleverde staanders.
  • Aparte wifi inlog voor gasten mogelijk.

Minpunten

• Wat aan de grote kant.

Arthur 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Snel, simpel, grote dekking: een aanrader!

Heb na een miskoop deze router aangeschaft. Twijfelde nog wel tussen de Nighthawk en deze, maar toch voor Sitecom gekozen. 10! jaar garantie gaf de doorslag. De WLR 9000 doet wat het beloofd, snelle installatie, snelle data-overdracht, zeer goede dekking ondanks "WiFi-opstakels" in huis, simpel en heel veel mogelijkheden zelf instelbaar. Jammer dat er niet veel reviews over geschreven zijn; dat maakt keuzes niet altijd even makkelijk(er) maar wat mij betreft: een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudige installatie
  • Uitstekende dekking
  • 10 jaar garantie

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken