TP-LINK Archer C9 - Reviews

Aantal switchpoorten
Aansluitingen
ethernet (RJ-45), USB 3.0

Alex 19-01-2016 Product kwartaal in bezit

Deze router is overall als erg goed te beoordelen.
Ervaar je echter een "slecht" bereik in bv tuin of boven in huis, bv de zolder,..hier een belangrijke tip :
Zet in de basis instellingen van de router de regio stand eens op "Verenigde Staten" ipv je eigen regio.
Wereld van verschil in ontvangst, de router blijkt in deze stand veel krachtiger te zenden.
Probeer het uit zou ik zeggen.

wfl 15-10-2016

kun je me vertellen hoe je de regio instelling verandert? Ik zie alleen maar de mogelijkheid om de tijdzone te veranderen.

ro1962 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Had in gebruik de ASUS RT-AC66U. Daarnaast de TP-Link Archer C9. Op de eerste etage waren beide router even sterk. Eigenlijk geen verschil. Op de TP-Link de regio veranderd naar Verenigde Staten. Zag vervolgens een groot verschil in het bereik optreden. TP-Link kwam vervolgens veel verder. Het zendvermogen werd hierdoor duidelijk opgeschroefd. Om het zeker te weten nogmaals de regio veranderd in Nederland. TP-Link was toen weer gelijk aan de ASUS. Wil je meer bereik verander dan de regio naar Verenigde Staten. Prima router verder.

wfl 15-10-2016

ro1962 17-10-2016

Onder draadloze instellingen (tabblad geavanceerd) vind je de regio terug.

spit57 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

net zo snel draadloos als met kabel super echt een aanrader gewoon 200mb/sec draadloos ik ben dik tevreden