Linksys WRT1900AC - Reviews

802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11ac

3,6

Anoniem 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

4,2
Laat je niet misleiden door alle bla bla van Linksys. Apparaat presteert qua bereik veel slechter dan de KPN Experia Box. De vier antennes lijken wel leuk, maar voegen niets toe. Smart Wifi is wel mooie software, da's dan ook de enige plus. Linksys verkoopt graag nog wat extra access points om je wifi netwerk te vergroten, dus dan moet de router natuurlijk niet super presteren ;-)

Prijs / kwaliteit is slecht. Wil je toch persé een Linksys, koop dan een goedkoper model met smart wifi. Beide apparaten presteren hetzelfde, alleen is de WRT1900AC een stuk duurder!

Cipolini 07-01-2015 Product paar weken in bezit

2,5
Dit product is behoorlijk kostbaar en ik had het idee iets goeds te kopen t.o.v. mijn oude router. Er komen bij mij 3 PC's aan te hangen en 2 laptops. Daarnaast nog 4 mobiele telefoons met wife. Ook een Wifi printer en een smart TV. En als laatste een Ipad. Welnu t.o.v. van de oude router van 2010 geen enkele verbetering te merken. In sterke van Wifi signaal en bekabelde verbinding. Zelfs regelmatig dat het signaal onderbroken wordt en dat is bijzonder vervelend als je TV kijkt met uitzending gemist of op youtube zit. Ik had deze terug willen sturen maar Centralpoint wilde deze niet binnen 8 dagen terug nemen omdat de verpakking geopend is geweest. € 256,00 weggegooid geld.

Johan Jamaer 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

4,2
Heel teleurstellende router.
Van zo een dure router verwacht je veel, maar helaas.
Bereik valt heel sterk tegen, originele telenet modem gaat zelfs verder.
De 5Ghz band is 2 kamers verder al volledig weg.
Wifi valt soms ook volledig weg voor een minuutje zo ineens.
Is nog maar 1 firmware update geweest in heel lange tijd.
Had ervoor de Asus RT-AC66U, was veel beter.
Nu overgeschakeld naar de Netgear R7000 Nighthawk en dit is nog de beste.