D-Link AC1200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link AC1200 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

diamond-harry 15-05-2014
Geschreven voor: D-Link AC1200

Deze D-Link heb ik gekocht om de vorige te vervangen, moderner
en een groter bereik. .............................................................................................................

Deebeeke 14-02-2014
Geschreven voor: D-Link AC1200

Wij krijgen deze router niet geïnstalleerd. Hebben iemand laten komen die er veel van weet maar bij hem lukte het ook niet. Dus 1 sterretje voor de moeilijke installatie en over het bereik, de mogelijkheden en de betrouwbaarheid kunnen we spijtig genoeg niet meespreken ...

20bart 14-02-2014
Geschreven voor: D-Link AC1200

Alles werkt naar behoren behalve het storage gedeelte.
Zolang ik shareport uitlaat staan werkt het. Zodra ik dit aanzet kan ik niet meer connecteren met de hdd aangesloten op de usb.
Voor de rest is de dekking veel beter dan mijn vorige 8 jaar oude router.

koendh 13-02-2014
Geschreven voor: D-Link AC1200

Had al voordien de D-Link router en nooit klachten van gehad tot deze het voor bekeken hield (af en toe reset nodig). Installatie was zonder problemen. Netjes zelf paswoord en wat manuele instellingen aangepast en alles van mijn draadloos netwerk kon weer perfect met elkaar connecteren. Dit lijkt me een heel goede prijs/kwaliteit router. Veel extra's gebruik ik niet van dit systeem, maar het doet goed wat het moet doen en dat is voor de connectie zorgen van mijn draadloos en deels bekabeld netwerk.

pvanpuymbroeck 13-02-2014
Geschreven voor: D-Link AC1200

Lijkt op het eerste zicht een goede router, enkel is de installatie niet zonder slag of stoot gegaan. Ik ben namelijk telenetklant, zoals vele anderen, en geeft namelijk problemen bij de installatie. De Router krijgt van de telenetrouter geen IP-adres, bijgevolg is er geen internet toegang via Dlink beschikbaar. Intussen al tientalle reviews gelezen op het internet, waar verschillende mogelijkheden worden uitgelegd. Tot op heden router nog niet optimaal geinstalleerd gekregen. Alle info is welkom!
Peter