D-Link DIR-505 - Reviews

Aansluitingen
ethernet (RJ-45), USB 2.0

6,7

pantagifro 14-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Heb de d link nu 1jaar in gebruik heb hem geplaatst in ons chalet in Italië waar we een zwak netwerk hebben en ook nog eens openbaar.Door de mogelijkheid om de d link als hotspot in te stellen kun je je eigen netwerk opstellen. En ook na 2 maanden stroom vrij te zijn geweest inpluggen en klaar.ect een aanrader.

Rio 2014 03-09-2014 Product kwartaal in bezit

Super gemakkelijke installatie, werkt erg goed om een wifi signaal door tegen, zeker voor tablets en smart phones. Wij gebruiken em op de camping eem een heel zwak signaal te versterken en dat gaat goed. Thuis heb ik er ook 1 voor de pc op zolder en die verdubbeld ook de snelheid. Voor dit geld (23 euro) echt super.

rikoos 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Meest simpele installatie ooit! Helaas verliest hij soms zijn settings maar verder voor het geld een leuk apparaatje.

Ik raad deze aan voor mensen die niet zoveel verstand van netwerken hebben want de installatie is zelden zo simpel als op dit apparaatje.

Arsenius 17-07-2013 Product paar dagen in bezit

WPS werkt niet, maar daar heb ik met mijn router ( sitecom wireless Gigabit router 300N) wel meer last van. Het is me bij die router niet 1 maal gelukt en dat met verschillende apparaten.
Handmatig instellen een fluitje van een cent als je bij Mac-filtering weet dat het ding 2 adressen kent!! Maar via QRS-mobile gaat het verder perfect, al moet je om internetverbinding te krijgen soms 2 maal instellen. Betrouwbaarheid onbekend, heb het pas 4 dagen in gebruik, maar moet iets invullen dus een 7?

wp50 26-03-2013 Product paar dagen in bezit

Installatie is zeer ongebruiksvriendelijk.Met redelijke kennis van zaken veel tijd aan besteed.
Als dit illustratief is voor alle producten van D Link dan geeft dit te denken.