First Alert SCO5CE - Reviews

85 dB
Koppelbaar
Soort rookmelder
combimelder

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

jb 09-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

werkt goed tot ca 7 jaar - gaan daarna massaal kapot

Wij hadden een aantal van deze melders sinds 2008 alle kamers van ons huis en ouders opgehangen. Werken tijdens deze periode goed. Maar sinds begin 2016 gaat de ene na de andere melder kapot met valse alarmen die niet door lege batterij worden veroorzaakt (meerdere malen vernieuwd). Heb nu een stapel van 8 defecte melders liggen en First Alert meldt dat de garantie van 7 jaar is verlopen en er nieuwe melders moeten komen. Dat doen wij ook wel, maar NIET meer van First Alert!. Geen degelijk apparaat!

Dick 03-10-2016

Dit klopt ik had het zelfde probleem met meerdere melders ,volle batterijen (Varta lithium) maar toch valse meldingen.
Dit probleem ontstond na 7 jaar,ik vind dat zeer slecht voor een melder van rond de 39,00 euro.
Ga nu weer andere kopen ,volgens de testen heb je al een zeer goede met 10 jaar garantie voor rond de 12,50 euro.

Frans 10-12-2016

Ik zit met hetzelfde probleem maar ik heb er "maar"4, ik heb diversen keren ( nieuwe ) batterijen verwisselt maar na +/- 24 uur gaat het alarm af. Ik kan het niet bewijzen maar ik verdenk ingebouwde levensduur net na de garantietermijn.

Frans 10-12-2016

Kun jij mij het merk geven van die betere melder

Midasz 31-05-2017

Wat een vreemd verhaal,het staat n.l in de gebruiksaanwijzing wanneer je het product moet vervangen.
De meetsensor vervuild n.l na zoveel jaar,vocht,stof e.d