Alecto SA-15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto SA-15 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

N 26-04-2017

spookmelders

Geschreven voor: Alecto SA-15

Kocht Alecto rookmelders omdat ze als beste koop werden geprezen. Alle vijf de exemplaren gaven na verloop van tijd, variërend van enkele weken tot een jaar, vals alarm. Uitermate vervelend: midden in de nacht uit bed, op het werk gebeld worden door ongeruste buren, op het werk verwittigd worden door de postbode... Nu zit ik daar met al die gaatjes in mijn plafond waar ze bevestigd waren maar Alecto komt desondanks niet meer in huis!

Pluspunten

• gemakkelijk te monteren
  • klein en niet lelijk

Minpunten

• vals alarm!

okon 07-11-2013
Geschreven voor: Alecto SA-15

Heb drie rookmelders aangekocht , reeds twee piepen om de minuut zonder reden, zodat ik ze moeten loskoppelen heb. Dit kan de bedoeling niet zijn van een rookmelder...Bij kontakt met de firma vragen ze alleen maar naar het aankoopbewijs, maar wie houdt zoiets bij voor zo een kleine aankoop?

Officiele reactie van Hesdo 13-11-2013

goede morgen, aangezien wij niet kunnen zien wanneer een artikel gekocht is, is voor ons de aankoopbon en datum die daar op staat heel belangrijk, een bankafschrift accepteren wij ook als een geldig aankoopbewijs. mailt u dit bewijs en uw naam en adres gegevens naar ons, dan gaan wij dit voor u oplossen. wellicht kunt u eerst nog andere batterijen proberen, het piepje kan een melding zijn van te lage batterijspanning.