Alecto SA-33 Rookmelders koppelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto SA-33 Rookmelders koppelbaar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

FBR 29-04-2017

enorm geluid bij allemaal afgaan, zeker hoorbaar

goed te installeren, grote afstand overbrugbaar, zeer effectief geluid. zeker hoorbaar in alle vertrekken van het huis en tot er buiten, zeker een aanrader, weet nog niet of de batterijen het een jaar gaan uithouden.meerdere melders gemakkelijk koppelbaar; ook zeer gevoelig,bv slijpen aan een traprenovatie was al voldoende om het hele zootje te laten afgaan. zeker de moeite waard om dit produkt aan te schaffen.In ieder geval een veilig gevoel

Pluspunten

• zeer groot bereik, makkelijk koppelbaar
  • enorm geluid, als ze allemaal afgaan
  • bij de kleinste waarneming, reageren ze

Minpunten

• bij het testen , lang hels kabaal

gdevriese 28-07-2016

Goeie toestellekes

Het zijn goede rookmelders, jammer dat ze niet compatibel zijn met de sa-30 die ik reeds jaren tot mijn grote tevredenhedi in gebruik heb waarvan er 1 defect is en nu zo met ik ze allemaal vervangen