Focus Fitness Roeitrainer - Row 5

magneet
Hartslagmeting standaard
Maximaal gebruikers gewicht
120 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Roeitrainer - Row 5 op Kieskeurig.be.

Peter 03-01-2019

Een beetje tegenvallend

Geschreven voor: Focus Fitness Roeitrainer - Row 5

We hebben deze roeitrainer eerst getest bij betersport.
Hier bleek dit apparaat fijn te roeien en probleemloos te werken. Wij hebben dan uiteindelijk een row 5 besteld. Wij hebben uiteindelijk twee toestellen opgestuurd gekregen en beide toestellen hadden hetzelfde probleem. Er bleek een kleine productiefout in de toestellen te zitten waardoor het scherm niet recht op het toestel stond. We kozen ervoor om voor een ander toestel te kiezen aangezien we geen zekerheid hadden of dit enkel deze kleinigheid was of een fout in het frame.

Bij één van de twee toestellen, bleek het stoeltje niet vlot te rollen (waar het andere toestel geen probleem mee had).

Uiteindelijk was dit een fijn toestel geweest, moesten er geen problemen geweest zijn. Immers het toestel dat we in de showroom getest hadden, werkte vlekkeloos.

Pluspunten

• Stevig toestel
  • Zwaar vliegwiel
  • Inklapbaar

Minpunten

• Kwaliteitscontrole op afgeleverd product.

Jan uit Charron Frankrijk 12-01-2018

Fijne roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Roeitrainer - Row 5

Prima roeitrainer. De beschrijving vn het product dekte de lading. Duidelijke besc(rijving voor montage. De aflevering kon in onderling overleg worden vastgesteld. Het scherm is duidelijk en goed zichtbaar: ook als je aan het eind van de rails bent. Weinig bijgeluiden. Kortom voor de prijs een prima product.

Henk 09-01-2018

Soepele roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Roeitrainer - Row 5

Goede recensies deden mij besluiten tot aankoop. Het in elkaar zetten was even een klusje met name het tilwerk daarbij..... Maar juist door het gewicht voelt het roeien prettig aan.

Pluspunten

• weinig geluid
  • stevig gebouwd apparaat