PowerPeak FRM8328P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de PowerPeak FRM8328P op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

paasklokje 23-02-2013
Geschreven voor: PowerPeak FRM8328P

Dit is een ideaal toestel om in de stille periode te gebruiken.In onze roeiclub beginnen we in maart en eindigen we eind oktober met actief roeien buiten.Met dit toestel kan je makkelijk je conditie onderhouden in de periode dat we niet buiten kunnen.Je bootst perfect de roeibewegingen na en daarbij kan je via de instellingen kiezen welk weerstandsniveau je wil.Het monteren gaat ook heel makkelijk.Op het display kan je vele dingen volgen zoals het aantal slagen dat je doet,je hartslag,tijd enz.Enkele andere leden van onze club zijn ook al komen testen en vinden het een aangenaam fitness-toestel.Het enige minpuntje is dat voor erg grote personen het niet zo comfortabel is.

extractor2 11-02-2013
Geschreven voor: PowerPeak FRM8328P

Deze powerpeak FRM8328p roeitrainer is een gemakkelijk toestel om gewoon thuis te gebruiken.Je maakt er echte roeibewegingen mee en kan het instellen op verschillende weerstandniveaus.Je kan kiezen uit 8 en het verschil voel je wel degelijk.Na de eerste keer voelde ik het al in mijn armen achteraf omdat ik mezelf wat overschat had natuurlijk.Op het display kan je volgen welke afstand je deed,het aantal slagen,het calorieverbruik,tijd ,hartslag en er zijn voorgeprogrammeerde programmas.Alles wijst zijn eigen uit.Hij kan zeker 120 kg aan en werkt op 220/230v via een adaptar.Het stoeltje waar je op zit is best comfortabel en het toestel maakt weinig geluid.Hij is ook makkelijk op te bergen en neemt weinig plaats in.Voor beginnende roeiers is deze zeer geschikt en raad ik aan het voorgeprogrammeerde programma te gebruiken en zo op te bouwen.