De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba i7+ op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Samenvatting

De nieuwste Roomba is de meest complete robotstofzuiger op de markt. Met de geupdate software en een nieuwe app is dit de slimste stofzuiger op dit moment. Het heeft een eigen vuildetector en de stofbak wordt automatisch geleegd. Dit is de meest autonome robotstofzuiger. Deze Roomba beschikt over een vuildetector die zelf inschat waar een extra schoonmaakbeurt nodig is. Dit komt wel terug in de prijs. De robot is nog altijd geen vervanger van de traditionele stofzuiger en vereist een goed opgeruimd huis. Je kunt via de app je eigen huis in kaart brengen en schema’s aanzetten. De stofzuiger heeft betere rubberen borstels en past schoonmaakkop automatisch aan. De iRobot komt goed onder stoelen en banken en in elke hoek van je huis. Je kan het apparaat ook aansturen met je stem via Google Assistant en Amazon Alexa.

Pluspunten

Minpunten

+ Stofbak wordt automatisch geleegd

+ Zeer goede prestaties

+ Vuildetector

- Hoge Prijs

- Vereist goed opgeruimd huis

- Nog altijd geen vervanger voor de stofzuiger

e************@t********* 07-06-2021

Super robotstofzuiger bij haren van huisdieren.

Geschreven voor: iRobot Roomba i7+

Ongeveer een maand geleden heb ik de irobot Roomba met grote opvangbak aangekocht. Speciaal gekocht om de haren van de ruivende hond op te zuigen. Super tevreden van zijn zuigvermogen en van de opvangbak. Geen bakjes meer leegmaken en op enkele minuten zijn de wieltjes en sensoren gereinigd.
De app is gemakkelijk te installeren en geeft meldingen indien zijn taak is afgehandeld. Verder geeft de app een overzicht van de plaatsen waar hij overal geweest is via een plattegrond. Ook het vast weekschema is echt een aanrader.
Enige nadeel dat je het hem gemakkelijk moet maken. Deuren openzetten en de kleinigheden van de grond zetten.

Pluspunten

• zuigkracht bij aanwezigheid van huisdieren
  • is voorzichtig bij het naderen van obstakels
  • gemakkelijk te reinigen
  • App gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• kostprijs
  • lawaai bij het ledigen

Cha 16-12-2020

irobot i7+

Geschreven voor: iRobot Roomba i7+

Bedoeling was om zelf minder te moeten stofzuigen en onze keuken en veranda constant proper te houden en wekelijks alles te stofzuigen

Pluspunten

• gemakkelijk
  • kaart zijn super
  • alle moeilijke plaatsen kun jij apart zetten
  • leuke app

Minpunten

• geluid dus zeker te gebruiken als je afwezig bent

Catalina 07-08-2020

Nice to have ??

Geschreven voor: iRobot Roomba i7+

It's doing a good job. It's noisy and for a good result should not have around things on the floor. I used it once and I was fine with the result.

Pluspunten

• Cleaning
  • Not needed to empty the tunk
  • Cleaning twice the same places sometimes

Minpunten

• High price
  • Noisy
  • Time consuming on cleaning sometimes