iRobot Roomba 671

Geluidsniveau
58 dB
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba 671 op Kieskeurig.be.

7,9

BesteProduct.nl 05-06-2018

iRobot Roomba 671: Veelzijdige robot presteert uitstekend

Deze Roomba presteert uitstekend op zowel vloer als laagpolig tapijt. De robotzuiger heeft aan de voorzijde één veegkwast en aan de onderkant een gemotoriseerde borstel waarmee hij prima resultaten boekt. Aan de polen van het tapijt blijft soms wat vuil achter, maar er zijn maar weinig robotstofzuigers waarbij dit wèl goed lukt. Deze iRobot heeft wifi en het reinigingsschema kan via een gebruiksvriendelijke app worden ingevoerd. Is er een storing dan wordt deze d.m.v. een audiobericht in het Nederlands doorgegeven. Zo weet je direct weet wat het probleem is. Het geluidsniveau is circa 65 dB en dit is vrij laag. Heeft met 0,3 liter een kleine inhoud en er zit geen virtuele muur bij, maar het over resultaat ben ik erg enthousiast. En dat voor een keurig bedrag van 350 euro. Een dikverdiende kooptip met (op het moment van testen) één kanttekening: dit nieuwe model is online nog lastig verkrijgbaar. Hopelijk krijgt iRobot het snel voor elkaar dit product breed beschikbaar te maken.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Presteert uitstekend op een gladde vloer en op een laagpolig tapijt
  • Een storing wordt niet alleen d.m.v. een symbool maar ook via een audiobericht en een tekstbericht op de app weergegeven.
  • Deze robot heeft een handgreep
  • De app waar het reinigingsschema moet worden ingevoerd, is erg gebruiksvriendelijk