Neato Botvac D7 Connected D701

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neato Botvac D7 Connected D701 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Samenvatting

De Neato Botvac D7 is een zakloze stofzuiger die je manueel kan besturen. De robot is aan te sturen via de Neato app, Amazon Echo, Google Home en een smartwatch. Dankzij de dual-band wifi heeft dit apparaat een uitstekende verbinding. Dankzij de nieuwe Turbo-mode kan de stofzuiger waar het extra vies is nog een tandje bijzetten. Via de applicatie kun je no-go lines inschakelen, de Neato zal niet op die plekken komen. Nadat het apparaat bijvoorbeeld je woonkamer door is geweest maakt de robotstofzuiger een plattegrond. Op deze plattegrond kun je vervolgens de no-go lines in zetten. De app is erg makkelijk te gebruiken. De vuilbak is helaas wel erg klein en stofzuigen op het tapijt zul je toch nog echt met een normale stofzuiger moeten doen.

Pluspunten

Minpunten

+ Makkelijk in gebruik

+ No-go lines

+ Gaat goed om met hoeken en kleine ruimtes

- Kleine stofbak

- Stofzuigen op tapijt laat te wensen over

Pascale Michels 22-02-2021

Robot stofzuiger

Werkt zéér goed. Gaat in alle hoeken en kanten van het huis. Ik kan nog instellen om via GSM te bedienen maar dit deed ik nog niet want ben niet zo’n grote techneut.

Pluspunten

• Zuigt zeer goed op
  • Gaat werkelijk tot in de hoekjes en kantjes
  • Eenvoudig bij handmatige bediening

Minpunten

• Maakt toch iets meer geluid dan ik dacht
  • Moeilijk in te stellen om met app te gebruiken

Christa 18-02-2020

Doet wat beloofd

Goede reiniging, gemakkelijk in gebruik eens de app geïnstalleerd. Honden labrador worden goed opgezogen.

Pluspunten

• prijs
  • reiniging
  • grootte opvangbak
  • handig in gebruik

Minpunten

• installatie app verliep niet vlot