Philips SmartPro Compact FC8778

Geluidsniveau
62 dB
Type/soort
robot stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SmartPro Compact FC8778 op Kieskeurig.be.

8,1

Anoniem 23-01-2020

Het kan bijna niet beter

Geschreven voor: Philips SmartPro Compact FC8778

De robot heeft inmiddels een liefkoos naam "phlipje" Wat doet deze hulp het goed. we zijn zeer te spreken over het resultaat hoe Phlipje schoonmaakt.
Over de app zijn we minder te spreken. Onduidelijk is hoe e.e.a. geprogrammerd moet worden. Dat moet en kan duidelijker. Zo kom ik regelmatig in een demo terecht. Jammer met een goedwerkende app is dit een goede aanwinst en zouden graag vijf sterren geven. nu staakt het bij 4 sterren.

Pitmeister 29-05-2018

Erg praktische en betrouwbare robot, maar stofbakje ka beter

Geschreven voor: Philips SmartPro Compact FC8778

Ik heb deze robot stofzuiger nu een aantal weken in gebruik, in vergelijking met andere die ik heb (gehad) vind ik deze veel minder vaak vastlopen, het is nu 2x voorgekomen en beide keren kwam het doordat er een lange dunne kabel op de grond lag. Andere kabels lijkt hij goed te vermijden. De zuigkracht is goed, zowel op harde vloeren als de kleden in huis doet hij prima werk zonder al te veel lawaai te maken.

De app is makkelijk in gebruik en werkt goed op al onze devices. Het feit dat je per dag van de week kan aangeven of en hoe laat hij aan de slag moet is ideaal.

Door het dunne ontwerp bereikt hij ook veel meer plekken dan de meeste andere (gemiddeld 10cm hoog, deze is max 6cm).

Het stofbakje is het enige punt van verbetering. Naast het feit dat deze vrij klein is, is het legen ervan ook iewat onhandig. Dit had echt beter gekund en dus ook beter gemoeten.
Alhoewel dit voor mij wel een belangrijk punt is, is het wel het enige verbeterpunt wat ik heb. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nancy778 29-05-2018

Leuke Gadget

Geschreven voor: Philips SmartPro Compact FC8778

Ik heb thuis een harde vloer en daarvoor is het een erg fijn en goed product. Makkelijk te installeren via wifi en de app. Maakt goed schoon ook langs de randjes en leuk dat hij via je telefoon te bedienen is. Ook mogelijk om automatische tijden in te stellen en hij gaat zelf terug als het werk erop zit of batterijen bijna leeg zijn. Hij maakt niet veel geluid en is daardoor niet heel storend.
Doordat ik een lage bank heb past hij helaas alsnog net niet eronder en blijft hij soms vast zitten, ook de drempel is soms lastig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koenders 22-05-2018

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips SmartPro Compact FC8778

Dit product is gemakkelijk in gebruik en maakt goed schoon. Je kan op afstand de stofzuiger aanzetten via de app (die goed werkt). De stofzuiger komt in alle hoeken en heeft geen moeite met drempeltjes. Nu hebben wij in een van onze kamers een kleed liggen, omdat dit een hoogpolig kleed is werkt de stofzuiger hier niet heel goed op. De stofzuiger komt vast te zitten en kan hierdoor niet het programma afmaken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Edwin43 22-05-2018

Erg handig

Geschreven voor: Philips SmartPro Compact FC8778

Erg fijn. Vanaf je werk via je telefoon de stofzuiger aanzetten. Maakt goed schoon, en komt ook onder de bank en kasten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nadine3345 22-05-2018

Mooi design en dun

Geschreven voor: Philips SmartPro Compact FC8778

Geschokt door hoeveel stof het in één keer opraapte. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]