Medion MD 16192

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion MD 16192 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Cynthia 05-12-2017

Geweldig ! Zeker met enkele huisdieren in huis...

Geschreven voor: Medion MD 16192

Ik heb deze stofzuiger gekocht via de site van Medion zelf. Heb er 129euro voor betaald en kreeg hem keurig thuis geleverd enkele dagen na de bestelling. Meteen geïnstalleerd en aangezet, doet het heel goed. Wel opletten voor snoeren of drempels of andere losliggende zaken want dan raakt ie erin verstrikt. Het reservoir kan wel wat hebben, hij stopt vanzelf als deze te vol zit. Even leegmaken en hij kan weer verder. Maakt alleen wat veel lawaai maar we zetten hem aan als we weg zijn, ideaal !

Pluspunten

• zuigt goed
  • snelle levering
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• lawaai

Stefanie 13-10-2017

Zeer goede robotstofzuiger voor een mooi prijsje

Geschreven voor: Medion MD 16192

Deze robotstofzuiger doet zeer goed zijn werk. Maakt niet teveel lawaai. Het is leuk thuis komen in een proper huisje!

Pluspunten

• reinigt goed, mijn nieuwe beste vriend!
  • niet teveel lawaai
  • interessante prijs

Marly 22-11-2016

Betalen

Geschreven voor: Medion MD 16192

Bij Medion kan je met een Mastercard niet betalen???????
Product staat 3 maal gereserveerd op de bankkaart, maar wordt niet aanvaard????

Geachte heer

Uw klantnummer is **********. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.

Uit het door u verzonden bericht begrijpen we dat u een vraag heeft over een bestelling. De collega's van de Medionshop hebben ons laten weten dat de reserveringen zijn geannuleerd en dat u het beste contact kunt opnemen met uw bank. Wanneer u toch wenst te bestellen kunt u het beste een andere betaalmethode kiezen bij het afrekenen.

Mijn antwoord:
Beste

Bedankt voor uw antwoord, maar verwijder dan ook van uw website dat je met Mastercard kan betalen want dat is bedrog.

Ik zal dan ook niet nalaten deze mails te posten op de juiste media.

Mvg GH