iRobot Roomba 865

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba 865 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Martijn 28-05-2016

Zeer tevreden van onze aankoop

Geschreven voor: iRobot Roomba 865

Ondertussen maken we al een tijdje gebruik van de iRobot Roomba 865 en die doet goed zijn werk. We wonen op een appartement, maar kunnen hem niet de ganse woning in een keer laten doen, want dan vergeet hij stukken. We laten hem daarom een tot twee kamers per keer doen en dat gaat zeer goed. Hij gaat goed tot in de hoeken en er is geen stof meer te zien als hij klaar is. Bij het naderen van obstakels vermindert hij vaart om uiteindelijk zacht in aanraking te komen en dan te keren. Hij is een stuk stiller dan een gewone stofzuiger zodat zelfs de kat er geen schrik van heeft.

Janvm007 23-05-2016

Roomba 865 perfecte kuishulp

Geschreven voor: iRobot Roomba 865

De installatie was heel eenvoudig met een gebruiksvriendelijke handleiding. Het duurde dan ook niet lang voor hij na een laadbeurt zijn eerste start nam. Ondanks zijn zone uit enkele aparte ruimtes bestaat doet hij deze vlotjes zonder echt stukken over te slaan. Indien je grondig één kamer wil doen sluit je gewoon de deur. En andere optie is de virtuele wall maar deze wordt standaard niet bijgeleverd.
Ook was onze schrik dat hij van de trap zou vallen ongegrond. Zijn sensoren zorgen echt voor alles hij vermindert zelfs snelheid nog voor hij een obstakel tegenkomt.
Als enige mindpunt is dat hij wel niet voor elk tapijt geschikt is maar dat klont logisch. Een langharig tapijt bekijkt hij als een obstakel en zal hij niet reinigen maar rond rijden. Dit is dan ook het enige minpunt.
De functie spot is ook handig. Een kleine zone te reinigen. De romba er op plaatsen, op spot drukken en hij reinigt enkel deze zone. Hij heeft zelfs een sensor om te controleren dat het wel degelijk goed gereinigd is.
De programmatie is ook leuk. Je kan hem heel eenvoudig een weekplanning geven en hij doet dan alles automatisch. Het enige wat je moet doen is elke week eens zijn vulbakje uitkuisen. Een kleinigheid voor wat hij in de plaats doet.

Besluit een intelligente hulp en zeker waar voor u geld!! Kijk wel welk tapijt u hebt.

Jan 22-05-2016

Geschreven voor: iRobot Roomba 865

De iRobot Roomba 865 is een Handige stofzuiger, makkelijk in gebruik en makkelijk instelbaar.Mooie vormgeving.

Stofzuigerke 22-05-2016

Geschreven voor: iRobot Roomba 865

Super blij met mijn nieuwe vriend. Elke dag een proper huis! Makkelijk in onderhoud en neemt ook alle lange haren mee!

Tchikiiii 22-05-2016

Uitstekende robot apparaat

+ Op de plus:

1* Gebruikersvriendelijk
2* Verwijdert 99 % van het vuil
3* Zeer gemakkelijk te onderhouden

- Voor negatieve punten:

1* Matig lawaaierige, maar dit is niet heel ernstig , want dankzij de timer kan worden geprogrammeerd voor als wij afwezig

2* Autonomy mischeen een beetje laag voor 100m².

Hel1na 22-05-2016

Fan van onze irobot

Geschreven voor: iRobot Roomba 865

Met 3 kleuters in huis de ideale kuispartner gevonden. Na het ontbijt rijdt hij z'n eerste rit zodra we vertrekken. Ook s avonds doet hij weer een ritje. Goed in de hoeken, rijdt over tapijt, zuigt goed: stof, korsten die op de grond gevallen zijn, snippers papier,... Eenvoudig te bedienen. Kan lang rijden zonder dat hij zich moet opladen.
Minpunt: maakt evenveel lawaai als gewone stofzuiger, dus beetje plannen wanneer je m laat rijden.