LG Hombot VR64702LVMP - Reviews

Monique 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig!!

Ik heb 3 jonge kinderen en wij stofzuigen zo'n 3 keer per dag. Na de lunch ligt de vloer vol met kruimels, hagelslagjes enz. Sinds een paar weken hebben we deze stofzuiger en wat een verademing. Deze robot stofzuiger scheelt ons 20 keer stofzuigen per week. Één keer per week moet je het nog wel zelf doen vanwege een paar hoekjes, de banken, enz. Voor de rest doet deze stofzuiger bijna alles en best wel heel stil. Ons huis oogt zoveel schoner. Het geluid stoort zeker niet. Hadden we deze stofzuiger maar eerder gekocht! Het enige nadeel vind ik de kleur. Ik had hem liever in het wit gehad. Maar aanrader dus!

Sander 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Na lang twijfelen uiteindelijk gekocht. Demo model, dus de prijs bij BCC viel erg mee. 245 euro. Apparaat werkt buiten en bovenverwachting erg goed. Ik heb een 100 vierkanten meter app die hij op een bat lading kan pakken. Verbazend hoeveel stof hij elke keer weet op te zuigen. Onder het bed en onder de bank pakt hij ook alles mee. We hebben het huis iets aangepast. ( snoeren weggewerkt en spullen die we onder de bank hadden gestalt zijn daar weg ) En nu doet hij het echt perfect. De allerkleinste hoekjes blijft wat liggen maar de grote dagelijkse stofhap is gewoon weg. Het ding gaat zonder dat je allemaal moeilijke instellingen moet doen gewoon terug naar zijn station en laat zichzelf weer op. Fantastisch!!!!

ClaudiaB 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Kleine compact apparaat, het vind moeiteloos zijn weg en pakt alle hoekjes. Het opvang bakje is makkelijk te legen. En het apparaat heeft geen storend geluid.

Jackrussel 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

Onze " Miepie" gisteren aangeschaft en vandaag uit geprobeerd! Voor ,n ruimte van 72 vierkante meter en gewoon GEWELDIG!! Overtreft onze verwachting😄Keuken ligt iets hoger op plateau door juiste programma te kiezen doet zij dat zelfs prima zonder eraf te vallen!
Blijblijblij

Roelb 18-09-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden!

In de doos de robot, laadstation, een afstandsbediening (incl batterijen), een reservefilter en de dweilaccessoire met twee microfiber dweilen en een borsteltje. Verder een dvd rom, helaas geen papieren handleiding. Deze staat echter gewoon op de LG site.

Jammer genoeg moet de robot eerst een paar uur laden voordat hij (of zij) voor het eerst gebruikt kan worden. Maar eenmaal vol overtreft het de verwachtingen. Stil, efficient en erg krachtig. Zo krachtig dat stoelen en een licht salontafeltje zelfs een stukje opzij worden geschoven.

Het is en blijft natuurlijk een gadget, maar in plaats van een 1 of 2-wekelijkse stofzuigbeurt doet deze robot de benedenverdieping nu elke nacht. Hij staat hier wel altijd op de turbo stand.

Zuigresultaat is prima. Niet zo goed als de 1600W handmatige stofzuiger, met name in v-groefjes van de vloer, maar goed, dat was ook niet te verwachten. De robot is ook net te hoog om onder het bankstel door te gaan en net te breed om tussen de stoelpoten van de eethoek door te gaan. Die moeten dus soms toch een keer uit de weg.

Let op: er zijn diverse types in de handel. De VR64702LVM bijvoorbeeld is fors duurder, maar is hetzelfde apparaat. Opheldering bij LG gevraagd en men gaf aan dat het enige verschil de accessoires zijn, waarbij de T versie zelfs uitgebreider zou zijn. Op de LG site mist helaas detailinformatie over de verschillende types. Ook lijken er in andere landen weer andere aanduidingen gebruikt te worden voor hetzelfde type. Erg jammer, wat meer transparantie zou prettig zijn.

WJan 16-08-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt prima, zowel in de hoeken, als onder het bed en onder de bank. Onthoudt waar hij geweest is en slaat daardoor niets over. Stofbakje is makkelijk te legen. Het apparaat werkt grondig en is voorzichtig. Hij knalt nergens tegen aan, maar remt netjes op tijd af.
Heeft wel - net als andere robotstofzuigers - de neiging zich vast te draaien in losliggende snoeren.
Volle batterij is ruim voldoende voor woning van 100 m2.
Hiervoor had ik er een van een ander merk, maar de LG is duidelijk voorzichtiger, loopt niet zo snel vast en produceert weinig lawaai.
Zet het laadstation vast, bijvoorbeeld met dubbelzijdig tape, want de LG duwt hem op een harde vloer makkelijk weg, de pootjes van het laadstation zijn niet stroef genoeg.
Hoewel het apparaat een robuuste indruk maakt, heb ik hem nog te kort in huis om iets over de duurzaamheid te zeggen.

eugeen.hoogsteyns 18-07-2015 Product paar dagen in bezit

De LG doet wat hij moet doen, en doet het goed. Zelfs hoekjes zijn geen probleem, en dat in alle stilte. Daarbovenop heeft hij een mooi design.

frank.fonteijn 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

De stofzuiger is eenvoudig te installeren en een druk op start is voldoende om het huis netjes schoon te krijgen. Het is wel zo dat wanneer je hem uit de verpakking haalt even goed moet opladen.
Hij zuigt bij ons elke dag het huis en het is verbazingwekkend hoeveel stof en troep de stofzuiger overal weet op te zuigen.

We hebben in ons huis een aantal stoelen staan met erg dunne poten, in de handleiding staat dat de stofzuiger hier moeite mee kan hebben en dat is ook zo. Hij tikt de stoelen af en toe aan en gaat dan weer netjes verder. Dus al met al geen groot probleem.

Drempels kan hij prima hebben, al moeten ze niet te hoog zijn en moet je de stofzuiger de kans geven om de omgeving te leren kennen.

De stofzuiger is ook makkelijk te reinigen. Het opvangbakje haal je eenvoudig uit het apparaat.