LG VR6470LVMP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG VR6470LVMP op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Tim0103 18-10-2015
Geschreven voor: LG VR6470LVMP

Heel tevreden over onze aankoop. Enige minpunt is dat hij te breed is om tussen de stoelen te gaan. Verder zeker een aanrader.

Marc VD 21-06-2015
Geschreven voor: LG VR6470LVMP

We hebben deze stofzuigrobot gekocht als vervanging van onze oude (primo) robotstofzuiger, en hemeltjelief, wat een verschil!

- Hij weet perfect hoe de kamers in elkaar zitten dankzij de camera's en sonar. Hij rijd dus overal maar een keer, in tegenstelling tot onze oude die vaak doelloos rondreed en zeer onefficïent tewerk ging.

- Als je hem oppakt (dus niet vanaf het laadstation laat vertrekken) weet hij dat en geeft hij een muziekje wanneer zijn poetsopdracht klaar is. Hij blijft niet nodeloos zoeken naar het laadstation want hij weet dat hij er niet gaat geraken.

- Zeer snel en een pak stiller dan een gewone stofzuiger.

- Is zeer compakt, kan bij ons onder alle meubels doorstofzuigen.

- Rijd zich dankzij zijn 'gril' vanonder niet vast op tapijten en speelgoed van de kids.

- De robot spreekt in een duidelijke nederlandstalige stem en geeft indien nodig goede instructies. (je kan hem ook op stil zetten). We zijn er gek van!