Neato XV Signature - Reviews

3 uur

7,6

Appie 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Nooit meer zonder!!

Elke morgen maakt onze Robbie zijn rondje....met 3 katten in huis was het eerst altijd afwachten hoe de kinderen eruit zien na rondje dweilen over de vloer, maar ook daar geen haren meer! De poetshulp noemt hem ondertussen haar grootste vriend. Aanrader, koop de speciale borstel voor dierenharen (deze is het enige verschil met de neato pro), deze maakt minder lawaai en werkt super!

AL 21-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Nu 16 maanden in bezit, Wordt één keer per week gebruikt voor hele huis. Heb al een keer de accu's moeten vervangen. Op dit moment blijft de bumper de hele tijd klem zitten en gaat hij niet verder. Helaas maar één jaar garantie. In het begin was ik enthousiast. Op lange termijn valt hij tegen. Nu ik heb wat langer heb is hij toch wel snel afgeschreven en tussendoor zelfs nog accu's moeten vervangen.

Jhon Doe 23-12-2015 Product jaar of meer in bezit

3,3
Voordat ik de Neato bestelde had ik een Roomba, dus dit is een vergelijking tussen die twee.
- De Neato leek interessant omdat deze een sensor heeft om omz ich heen te kijken en dus dacht ik dat de neato niet zo veel tegen alles aan zou rijden, maar een afstand zou houden. Verkeerd gedacht, de Neato rijd net zo goed overal tegenaan en komt zelfs veel vaker vast te zitten als de Roomba. Hierdoor heb ik nog steeds overal zwarte strepen op.
- De Neato heeft geen sidebrush, dus de randjes verzamelen veel stof.
+ De Neato is vast iets efficienter omdat hij een gepland pad rijd maar omdat ik op dat moment niet thuis ben maakt mij dat niet zoveel uit.
+ Het lijkt erop dat de Neato veel meer vermogen heeft. Dit zou uit kunnen maken als men een tapijt heeft. Daar ik vinyl heb kan ik niet goed bepalen of dit zo is. Mijn deurmat blijft iig prachtig schoon.

hhenk65 10-10-2014 Product paar weken in bezit

6,2
als pluspunten noem ik de perfecte navigatie gaat overal op 1mm! langs en botst zelden, hij zuigt goed, en voor elke dag apart programeerbaar, erg handig, super simpele bediening,maar nu komen de minpunten, hij zuigt weliswaar goed maar niet in hoeken en langs randen, het grootste probleem is dat ie na 2 weken in de war raakte en foutmeldingen gaf over verplaatsen van voorwerpen (echter er was niets veranderd) totdat ie hoofdschuddend helemaal niet meer verder ging, teruggestuurd na 3 weken dus, als tie t was blijven doen zonder foutmeldingen had ik zeker gehouden,want je kamer wordt echt schoner, hij is erg goed in fijn los vuil opzuigen, maar zou een zijborstel moeten hebben, nog een minpunt zorg dat je niet thuis bent als die zuigt, want het geluid is enorm, veel luider dan een reguliere stofzuiger, op zich een goed apparaat maar nog niet perfect, helaas.

Naomi_s86 11-06-2014 Product paar weken in bezit

In tegenstelling tot andere stofzuiger robots zuigt deze robot ook echt! Hij doet het geweldig en gaat sneller en efficienter de kamers door dan mijn oude iRobot.
Zelfs met onze hond in huis is de vloer altijd vrij van stof en haar, omdat ik hem geprogrammeerd heb om elke morgen het huis te zuigen! Echt een aanrader.

Ducarmon 11-02-2014 Product jaar of meer in bezit

De Neato heeft behoorlijk wat problemen wat betreft de accu en opladen. Binnen het jaar zijn er al 2 x Neato robotstofzuigers vervangen (overigens een prima service van Create2fit!!!) nu deze bij Redcoon aangeschaft voor een kennis, weer hetzelfde probleem maar die service laat te wensen over, inmiddels 4 weken verder en nog steeds niets bekend. Een minpunt voor Redcoon, reparatieservice kan beter!

bartkrol 15-12-2013 Product paar weken in bezit

Deze robotstofzuiger via coolsound besteld.
Enorm slim ding die ook nog eens goed zuigt.Ik was nog sceptisch . Maar als je ziet hoe slim hij navigeert en zowel dikke kleden als gladde vloeren prima schoonmaakt is dit echt een topper. Je kunt hem automatisch laten starten en hij laadt zichzelf bij als de batterij op is en gaat gewoon door waar hij gebleven was
2 minmunten , hij maakt nogal wat geluid, en soms kan hij, bij het schoonmaken van meerdere kamers de weg naar het basisstation moeilijk terugvinden omdat de korste weg , dwars door de muur dan neemt. Soms gaat het wel goed, maar ben er nog niet achter hoe dat werklt, want het ding is werkelijk heel slim.

ThaDoc 18-11-2013 Product kwartaal in bezit

Deze robotstofzuiger zorgt er voor dat we tijdens de week veel minder tijd verspillen aan het kuisen. Mijn video review kan je vinden via youtube: http://youtu.be/84A-Ja5J-NE