Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba e6 op Kieskeurig.be.

c**n@g**l.com 17-09-2021

Super apparaat

Geschreven voor: iRobot Roomba e6

Omdat de vorige Roomba van de 6 serie op was na jaren gebruik, gezocht naar het laatste type van de e serie.
Deze maakt gebruik van laser technologie en stoot daardoor minder hard tegen de meubels.
Het geluidsniveau is heel laag en maakt perfect schoon.
Gelijk opgeladen en gebruikt. Wat een verschil, perfecte zuigkracht en doet precies wat zij (ik noem haar Nellie) moet doen.
Voor 100% een tevreden klant.

van der Lee 03-09-2021

Goede robotstofzuiger met onbekend probleem.

Geschreven voor: iRobot Roomba e6

Prima robotstofzuiger deze irobot Roomba e6.
Hij doet z'n werk perfect. Als je ziet wat hij aan vuil nog extra opzuigt is ongelooflijk .
Ik zit alleen met één vraag , van de laatste 9 zuigbeurten zijn er twee volledig beëindigd, en zeven geannuleerd, dit zie in de irobot app. Kan iemand mij vertellen wat dat geannuleerd inhoud.Dit gebeurt na ongeveer 1 uur en 10 min. Vreemd genoeg keerd hij wel tetug naar zijn oplaadpunt. Hopelijk heeft er iemand antwoord op mijn vraag. De winkel kon namelijk geen oorzaak vinden. Mvg A van der Lee.

Pluspunten

• Goede zuigkracht.
  • Handig via app te starten.
  • Zuigschema per dag in te stellen.

Minpunten

d**k@s**t.be 24-06-2021

roomba

Geschreven voor: iRobot Roomba e6

onze Roomba doet perfect zijn werk en wij hebben meer vrije tijd. Heel goede aankoop.

Pluspunten

• perfect werk

Minpunten