iRobot Roomba I7+ (I7556) Robotstofzuiger, Automatische Afzuiging, Licht Zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba I7+ (I7556) Robotstofzuiger, Automatische Afzuiging, Licht Zilver op Kieskeurig.be.

Dorota Schievink 11-01-2021
  • Product gekregen

Echte aanrader !

Geschreven voor: iRobot Roomba I7+ (I7556) Robotstofzuiger, Automatische Afzuiging, Licht Zilver

Ik heb roomba op mijn verjaardag gekregen van mijn man. Als iemand ervoor zou tegen mij zeggen dat dit echt een uitvinding is zal ik nooit geloven.... ik heb dat nooit kunnen bedenken, hoe geweldige apparaat is het. Echt een uitvinding een aanrader.
Zelf denk ik nou om een dweilrobot te aanschaffen 😜

Pluspunten

• Komt onder kasten en banken
  • Kan je van de telefoon bedienen m

Minpunten

• Prijzig

drsP 16-12-2020

Prima robot geluidsarm

Een robot stofzuiger die zelf standing de ruimtes systematisch de kamers zuigt met een zeer lage decibel waarde 45. Daar hoef je bijna niet naar om te kijken. Neemt drempels tot 2 cm. Door zijn rollen maakt deze bijna geen lawaai. Makkelijk te onderhouden en schoon te maken. Wel eens een paar draden om de borstels gehad. Ook weleens in een onmogelijke positie gehad tussen bureau stoelpoten en bureaupoot. Je kan deze makkelijk terug vinden met de app. Hij ledigd zelfstandig zijn reservoir in het basisstation, dit maakt even flink lawaai. Maar dat is niet erg want je hoeft niet zelf te stofzuigen is dit de reminder, en het duurt maar even. De roomba vind het station zeer goed en werkt het geheel goed af. Een klein nadeel kan minder goed de hoeken schoonmaken dood zijn ronde vorm, dit betreft maar 4 cm2 cm. Dat is geen probleem. Hoogte is flink met 95 mm. Maar zeer geschikt voor huisdieren, diverse tapijten met harde vloeren afwisselend doet deze goed. Zuigkracht voldoende om te allemaal te klaren. 10 x meer dan de voorganger 600 serie. Wil je meer neem je de roomba i9. Voor mij volstaat deze zeer goed. Namelijk zelfstandig stofzuigen en ledigen hetgeen ik nodig vind met een reservoir van 400 ml. Voor de 699 een redelijke prijs.

Pluspunten

• Navigatie
  • Wall instelbaar en bijgeleverd.
  • Basisstation met lediging tot 30x
  • Huisdieren haren, hepaproof
  • Tapijt en harde vloeren herkenning

• Stofzuig zak in basisstation
  • Herrie bij ledigen

ArjanK 30-11-2020

HANDIG!! tijd voor je zelf

Lang gezocht naar een degelijke stofzuiger. Deze heeft een basisstation die de robot leeg maakt. Dit maakt een beetje lawaai, maar je moet ook alle viezigheid er uit zuigen. Het leren gaat heel gemakkelijk en na een avondje rondcruisen heb je een mooie kaart van de ruimtes die gezogen zijn. heel handige app om hem ook bij afwezigheid aan te sturen, maar we hebben hem al wel een keer op een plek gevonden, waar hij zelf in een hoek geblokkeerd was. via de app kun je hem altijd terugvinden. Ik vind het een uitkomst.

Pluspunten

• lange bedrijfstijd
  • zelfeinigend
  • Meerdere verdiepingen in het geheugen

Minpunten

• herrie bij legen
  • prijs