Samsung SR10F71UB

droog
iRobot Roomba 865 Best Reviewed 2 keer jun 2016
8,5 (15)

michael1969debby 20-01-2014 Product paar weken in bezit

Fijn toestel, geluidsarm en veel mogelijkheden
Gemakkelijke bediening, handleiding af te printen van bijgeleverd cd. Heel lang over nagedacht maar nu dan eindelijk in huis en ondertussen al onmisbaar geworden.

Sandra44444 23-12-2013 Product paar dagen in bezit

doet wat hij moet doen,toestel maakt weinig lawaai tov min vorige.
Ben zeer tevreden over het toestel en makkelijk in gebruik,eenmaal ingsteld gaat alles vanzelf.

snowbordy 17-12-2013 Product paar weken in bezit

toestel werkt goed. Gaat goed langs de rand en is niet hoog, kan onder alle kasten.
Gemakkelijk te gebruiken in een andere kamer, je hoeft het oplaadstation niet mee te verhuizen.
Het toestel botst soms nog wel tegen een meubel. Daar zijn toestellen met laser wel beter in.

tomvr 30-11-2013 Product paar dagen in bezit

Deze robot stofzuiger van Samsung is echt een topper!!! We hebben veel last van kattenharen maar daar rekent de cornerclean snel mee af. Daarnaast zijn de uitschuifbare armpjes een pre, dit aangezien we veel hoeken hebben in huis. Ik heb nog niet meegemaakt dat de robot vast kwam te zitten. Ik heb wel tijdens het schoonmaken de robot opgetild om grote bladeren te verwijderen uit de zuigmond. De robot stopt dan gelijk en als je hem weer neer zet gaat deze meteen weer verder.

Ik heb ook de dure karcher meegemaakt maar die had mijn dure tafel van krassen voorzien. De cornerclean stopt netjes en laat de uitschuifbare zachte borstels het werk doen. Echt een top robot. Ik kan deze robot echt aan iedereen aanraden!!