Yamaha R-S300 - Reviews

Kleuren
zwart

8,9

Meelman1 19-04-2014 Product half jaar in bezit

Dit is een receiver die de serieuze stereo liefhebber niet aan zich voorbij mag laten gaan. Klinkt voortreffelijk in de genres die ik beluister Op elk gebied, radio, cd's, film. Ik heb Tannoy speakers, ideale match. Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat hij onder elke omstandigheid koel blijft zonder hitte te ontwikkelen. Probeer dat maar eens met een Onkyo (kun je een eitje op bakken). Vragen van zoekers zijn welkom! Voor duurzaamheid heb ik wat minder punten gegeven, maar dat zit heus goed. En wat is er leuker dan via deze machine artiesten te horen die ook op Yamaha instrumenten spelen?

In mijn enthousiasme vergeten: het klassieke Yamaha design, metalen front!

Bottom line: klinkt beter dan Marantz en Pioneer waar ik ervaring mee heb.

pipegaal 19-12-2011 Product maand in bezit

Uitstekende versterker/receiver voor een goede prijs. Zoekt u een no-nonsense apparaat die gewoon goed werkt en een prima geluid geeft. Aanrader als je niet van home cinema houdt

chaineux1965 03-02-2011 Product maand in bezit

Zeer goed klinkende receiver.zeer degelijk opgezet,had eerst jbl cs 46 2.1 aangesloten,zeer mooi
geluid.N heb ik sinds begin dit jaar klipsch f1 aangesloten,wauw.voor een koopje in rotterdam gekocht,Zeer nu strak geluid met pop/roxy music/bryan ferry.loudnes zeer gemakkelijk bij kleine volume,maar omdat de klipsche een rendement van 93db heeft.heb ik alles nutraal staan.mooi is ipod en blutooth aansluiting,strak a.b.een koopje,volgend week krijg ik de yamaha cd-s300 speler erbij,want de philips blueray klinkt dof op cd's een echte retro yamaha receiver met een toppie geluid.voor weinig geld.de marantz cr 502 heb ik ernaars staan,kan die niet aan tippen en de yamaha rvx 367 probeert nee dat was het echt niet stereo

gerard schenau 23-12-2010 Product paar weken in bezit

deze heeft ontzettend goed geluid ,ook nu met strak bas subwoofer geluid. is niet op yamaha nl te zien, heel vreemd.alleen op buitenlandse sites (wel bijv te krijgen bij redcoon.nl)isgebouwd met kwaliteits onderdelen, bijv schroefknopen voor boxen a en b. klinkt beter dan surround audio hierin zit alleen nagalm ,geen puur geluid