Marantz M-CR611 - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Kleuren
wit, zwart
Digitaal in (optisch)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ferdy 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Voor deze prijs kun je geen beter product krijgen

9,4
Het heeft mijn verwachting overtroffen, de trafo kan inderdaad ook moeilijke luidsprekers aansturen mijn speakers kunnen zakken tot 2 Ohm.Heb er ook een actieve subwoofer op aangesloten. De weergave is gewoon goed en de mogelijkheden zijn legio. Via bluetooth wordt jouw smartphone IOS & ANDROID een perfecte radio, het aantal stations hangt af welke app geïnstalleerd is. Er is ook een internetradio deze heeft als voordeel dat het geluid niet wegvalt als je gaat bellen. De CD speler klinkt net eender als elke andere ingang. Als de CD opname goed is dan is de kwaliteit alleen maar te verbeteren door bijvoorbeeld een A klasse versterker en overige apparatuur maar het prijsverschil is dan enorm. En wordt dan eveneens bepaald door de ruimte waar de installatie wordt beluisterd. Ik raad dit product iedereen aan. Een ding is wel belangrijk lees de handleiding, in ieder geval mag je niet vergeten dat de luidspreker draden 10mm. gestript moeten worden.

HvdG 07-03-2017 Product paar dagen in bezit

wat een mooi product is dit!

Na enig zoekwerk op internet voor deze Marantz gekozen. Heeft werkelijk alles in huis wat je maar nodig hebt om muziek in huis af te spelen , gemakkelijk via de app of met je iOS apparaat. Simpel in te stellen en fantastische weergave. Ben zelf helemaal enthousiast over de display verlichting die je via de instelling kunt wijzigen in Wit, Blauw.Groen of Oranje en zelf kun je er voor kiezen om de verlichting geheel uit te zetten maar geef mij maar Marantz `blauw. Gekocht bij Foka, TOP!!

Pluspunten

• mooi dessin
  • gemakkelijk in te stellen

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Ceko 30-08-2017

Matig toestel

Naar aanleiding van alle rave reviews heb ik deze gekocht in combinatie met een paar mooie kleine (doch niet goedkope) speakers. Fijn geluid zit er in het apparaat maar helaas is de bediening echt zeer teleurstellend. De netwerkverbinding via WiFi is zeer slecht ookal staat hij vlak bij de router, app detecteert hem 9 van de 10 keer niet, AirPlay blijft dan ook uit. Op papier dus een keurig ding, in de praktijk iets minder.

Pluspunten

• Mooi compact
  • Fijn geluid

Minpunten

• Bediening is beroerd
  • WiFi ontvangst zeer slecht

Bert Overweel 16-03-2017 Product paar weken in bezit

Veelzijdige receiver

Heb deze receiver enkele weken in huis en ben zeer tevreden , samen met de acoustimas van BOSE is het een geweldig apparaat .
De digitale opties en mogelijkheden zijn talrijk en met de smartfoon of tablet gemakelijk te bedienen

Marcel En 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top product met vele mogelijkheden

Zeer goede tuner cd versterker. Met heel veel mogelijkheden. Uitstekend geluid en heel handig en eenvoudig te bedienen door middel van app.

Pluspunten

• Zeer veel opties aanwezig

Minpunten

• Eigenlijk niet