Yamaha R-N301 - Reviews

Kleuren
zilver
Digitaal in (optisch)

Tokko61 13-08-2015 Product kwartaal in bezit

Na een poosje gebruik vind ik nog steeds de Yamaha RN-301 receiver met netwerkmogelijkheden een uitstekend apparaat voor de prijs.

Ik gebruik zo'n beetje alles, streamen vanaf tablet, bestanden afspelen van af de PC, netradio en natuurlijk "gewoon" mijn CD's en TV-geluid afspelen met de versterker.
De TV heb ik via de optische ingang, wat merkbaar beter werkt dan de hoofdtelefoonuitgang die ik eerst gebruikte.

Ook de tuner, om FM radiostations te beluisteren werkt zoals het moet.

Jo van der Velden 26-06-2015 Product half jaar in bezit

9,6
Dit is precies wat ik zocht. Een netwerk receiver waarmee heel gemakkelijk te streamen is met veel vermogen. Normaal heeft een stereo-versterker geen digitale uitgangen, deze wel 2. En bovenal is het geluid perfect en met een hoog vermogen van 2X 100 watt. Kan mijn 250 watt speakers eveneens van Yamaha perfect aan.Pas nog een groot feest gegeven, en dan blaas je nog iedereen met zuiver geluid van de vloer. Je hoeft er geen dure dingen bij te kopen, even programmeren en het werkt perfect. Internetradio is handig met het oog op de toekomst als analoge fm verdwijnt. Je hoeft dus niet een hoop geld uit te geven. Nu voor € 275,- heb je een perfecte stero-receiver die er ook mooi uit ziet. Kortom een aanrader

Tokko61 25-04-2015 Product maand in bezit

Deze stereo-receiver voldoet uitstekend, prima keus voor wie geen 5.1 nodig heeft.
Met de app kun je hem prima bedienen en ik gebruik hem voor alles, CD's afspelen, TV geluid, FM radio, Internetradio, streamen van af de PC en ook van af de tablet. Dat laatste is niet zo heel duidelijk uit de gebruiksaanwijzing, maar werkt prima. Ook de Apple Ipad werkt er goed mee.

Het geluid is uitstekend, helemaal als je FLAC bestanden afspeelt, net zo goed als een goede CD.

Aanrader, ik kocht hem voor 259,00 bij Cool Blue, de goodkoopste dus.