Onkyo TX-8020B - Reviews

zwart
Digitaal in (optisch)

8,9

lidkoping 24-03-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze Onkyo receiver nu een paar weken in mijn bezit en ben er zeer over te spreken. Ik moest een receiver hebben met een pre-out uitgang voor mijn subwoofer en deze heeft het evenals een optische aansluiting voor de TV en zelfs een MM Phono ingang. Je ziet meteen dat het een degelijke receiver die ook nog eens mooi uitgevoerd is en dat voor een zeer schappelijke prijs t.o.v. andere merken. Kortom het is een goede, fraai uitgevoerde 2 kanaals receiver die ik echt kan aanbevelen!

elsries 02-08-2014 Product paar dagen in bezit

Levering van deze stereo-zonderpoespas-receiver viel samen met de oplevering van een nieuwe vloer waardoor onze huiskamer volledig leeg was toen ik hem-ongeduldig-aansloot.
Even later zat ik met tranen in de ogen naar het afschuwelijke geluid te luisteren! Vrouwlief was bezig de gewassen gordijnen op te hangen en langzamerhand begon het klankbeeld te veranderen!
Gauw alle gordijnen en meubeltjes teruggeplaatst en ziedaar: een dijk van een receiver, zeer helder in het midden en hoog, het laag moest ik echt goed afstellen maar ook dat is goed verzorgd.
Voor dit geld een prima koop voor mensen die van pure stereo houden, daarnaast volop mogelijkheden zoals een subwoofer uitgang en 2 maal 2 speakers aansluiten. Eveneens voor de purist: een platenspeler ingang. En tenslotte: mooie eenvoudige vormgeving.