Pioneer SC-LX87-K

Yamaha RX-A3060

9.2
Yamaha RX-A3060

Zeb1957 08-10-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds 2 dagen in gebruik. Aansluiten was niet makkelijk, de meegeleverde wifi aansluiting kreeg ik niet aan de praat, volgens google zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben, uiteindelijk aangesloten via een apple airport expres, dat verliep wonderwel vlot. Het is absoluut noodzakelijk eerst de versterker in te regelen met de microfoon, dat bleek niet te omzeilen, maar het geluid wat hij dan dan na de automatische inregeling produceert is boven verwachting mooi, tot diep in de nacht heerlijk genieten van prachtige muziek, wat dat is waar je naar luistert, de inregeling is zo perfect dat kamer en luidspreker onvolkomenheden worden gecorrigeerd en alleen muziek te horen is. Ik sta er versteld van wat deze inregel techniek is geperfectioneerd. Kortom meer dan tevreden !

ariescholten 23-07-2014 Product kwartaal in bezit

Tweede beoordeling, geweldig geluid tevens mijn boxen ge-upgraded. Afstandsbediening nog steeds moeilijk, echter van mediaplayer naar satelliet ontvanger is nu bekend. Vanaf mp3 wordt de muziek gesampeled naar 32 bits. Echt mooi en heldere stemmen. Nu met b&w boxeneen super gedetaileerd geluid. Staat helaas in de woonkamer, na 10 uur kan het echte genieten beginnen. Met flacs een geluid voor de toekomst. Oude nummers klinken nog beter. Hoe zal het straks zijn met de nieuwe opnames op nog hoger nivo? Kan niet wachten.

ariescholten 04-04-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
geluid kan op alles worden ingesteld, vergelijkbaar met 9 buizenversterkers a 3500 euri. Mogelijkheden genoeg. gebruiksgemakt is verschikkelijk, mijn vrouw kan geen tv kijken muziek draaien zonder mijn hulp. Vormgeving is standaard met twee knoppen niet spannend dus. duurzaamheid Versterker goed, afstandsbediening ziet er fragiel uit.

Arno1566 15-11-2013 Product kwartaal in bezit

Perfecte reciever ongelofelijk strakke bas en heel veel detail je wordt compleet ondergedompeld in het geluid bij een bluray film.
Hij laat alles beter klinken dan wat ik gewend was of het nu een cd is internetradio of airplay.
Het aansluiten gaat met av navigator best makkelijk ,je vult in het programma in wat je wilt aansluiten en de av navigator laat zien waar je wat moet aansluiten (dat moet je helaas nog wel zelf doen ;-). )en stelt vervolgens de versterker in.
Daarna de microfoon aansluiten mcacc calibratie programma aanzetten en de versterker stelt de speaker instellingen in.geniaal
De bedienings app voor ipad is echt een leuk speeltje maar ik gebruik toch meestal de gewone ab
Kortom ik ben zeer tevreden met de Pioneer,had alleen iets goedkoper mogen zijn van mij ;-)