Marantz Melody Media M-CR610 - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Kleuren
zwart

MatHuijb 30-04-2014 Product paar weken in bezit

Topmachine voor wat ik ermee wil doen.
Geluid klinkt uitstekend terwijl ik er nu nog maar mijn stokoude Philips MFB luidsprekers op heb aangesloten.
Ondanks alle mogelijkheden van deze machine, is de bediening overzichtelijk. Het inlezen van een 2Tb harde schijf (via USB-aansluiting) duurde zo lang dat de machine weer op standby ging. Daar stonden dan ook honderdduizenden bestanden op. Nadat ik die had vervangen door een andere schijf met tienduizend MP3-bestanden, verliep het inlezen vlekkeloos.
Jammer dat het alu-frontje is vervangen, nu is het uiterlijk wel erg plastic. Daar staat een prijsverlaging van Euro 100 tegenover die door Redcoon netjes aan mij werd doorgegeven. Duurzaamheid is na een paar weken lastig te beoordelen, maar alles ziet er degelijk uit en werkt zonder problemen.

RRies 05-02-2014 Product kwartaal in bezit

Sinds oktober 2013 in het bezit van de Marantz MCR 610. Al heel wat uurtjes luisterplezier beleefd. Multifunctionele receiver welke vlot en probleemloos werkt. Streamen van Spotify of via mediaplayer/NAS via de Marantz App werkt goed. Mooie aanvulling de Marantz App.
De stabiliteit van de app kan beter maar bij elke nieuwe versie gaat het beter. Bedieningsgemak is groot en eenvoudig. Meer dan genoeg power om een behoorlijke huiskamer mee te vullen mits men de juiste keuze voor luidsprekers maakt. Heb zelf gekozen voor vloerstaande luidsprekers de Paradigm monitor 9 v7 serie. De Marantz en Paradigm zijn wat mij betreft een perfect koppel. Mooie klankkleur tegen het warme aan. Advies! ga zelf luisteren bij een goede hi-fi speciaalzaak. Elk merk speaker klinkt anders. De smaak is voor ieder heel persoonlijk. Laat je wat dat betreft goed voorlichten. Ben zelf bij Hobo hi-fi geweest. Deze jongens leveren super service. Komen thuis bij je gratis installeren. En echt voor de prijs hoef je het niet te laten. Kun je gelijk goede luidsprekerkabels uitzoeken. Systeem had voor mij een 10 gekregen als er nog een blueray speler in had gezeten. Wellicht bij de volgende versie? De Marantz MCR 610 is wat mij betreft een top product welke klinkt als een klok. De buren zijn er niet altijd blij mee maar dit terzijde. Het uiterlijk vind ik een kwestie van smaak. Ik vind hem mooi. Wellicht dat ze er bewust een plastic versie van hebben gemaakt om optimaal gebruik te kunnen maken van het wi-fi signaal? Hou je van een goed stuk muziek voor een redelijke prijs dan kun je niet om Marantz MCR 610 heen.