O'Daddy 87.K.100100

Bekijk alle Prullenbakken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de O'Daddy 87.K.100100 op Kieskeurig.be.

3,3

• Slecht

Ess 05-12-2018

Kwaliteit van deksel/motor slecht.

Geschreven voor: O'Daddy 87.K.100100

Nu paar maanden in bezit en niet meer bruikbaar. ivm een handicap was de automatische deksel natuurlijk top. Maar de vocht uit de afval dringt meteen aan onderkant de batterij plek binnen en zorgt daar voor veel vocht. Dus de batterijen kan je om de paar dagen opladen en begint snel te roesten. Maar dit stopte ook snel omdat de motor er geen zin meer in heeft. Accu opladen en we horen de motor maar tikken en doen maar gaat niet meer open. Dus na enkele maanden kan de afvalbak zelf de container in. Jammer, miskoop.

Pluspunten

• ziet er mooi uit.

Minpunten

• Kwaliteit deksel
  • accu plek niet slim gekozen ivm vocht

Lindalovesangel 08-08-2018

Miskoop

Geschreven voor: O'Daddy 87.K.100100

Inmiddels is de prullenbak al vervangen door een nieuwe van brabantia. Ik koop zo'n prullenbak niet nog eens. Mijn review is onveranderd sinds de laatste x

Pluspunten

• Slank design

Minpunten

• Deksel werkte al snel niet meer
  • Vuilniszakken gaan er mopenlijk uit
  • Deksel voelt goedkoop
  • Deksel moeilijk schoon te maken

Lin 19-04-2018

Mooi design

Geschreven voor: O'Daddy 87.K.100100

De O'daddy heeft mooi slank modern design. De deksel voelt goedkoop aan en fragile. De prullenbak heeft een inhoud van 30l. Achteraf een verkeerde keus voor ons. De vuilniszak is er moeilijk uit te krijgen. De randen van de opening zijn moeilijk schoon te krijgen. Met teveel water en zeep schoonmaken is niet mogelijk. Op dit moment (nu 6mnd in gebruik) werkt de deksel niet goed meer, heeft moeite met open en dicht gaan. Dus moet handmatig.

Pluspunten

• Mooi slank design
  • Opent makkelijk door sensor

Minpunten

• Deksel voelt niet stevig aan
  • Zakken gaan er moeilijk uit
  • Normaal schoonmaken lukt niet
  • Deksel werkt na 6mnd al niet meer