Philips PD7022 - Reviews

7 inch
Aantal schermen
ja
Hoofdtelefoonaansluiting(en)

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

oma trein 24-08-2011 Product half jaar in bezit

Gekocht voor mijn kleindochter, zij heeft een hekel aan lange afstanden. Nu is dat helemaal geen probleem meer. DVD erin en rijden maar.Het produkt is zijn geld waard.

Beukenex 09-08-2013

defect, geen power down memory en vergeet taal instelling continue

apparaat is 26 maanden oud, leest sinds enkele dagen nog maar één DVD, loopt vast bij menu wissels vanuit DVD. DVD's eindeloos gereinigd maar oorzaak ligt echt in het apparaat zelf, ook reinigen van de lens helpt niet (blijft bij die ene DVD). Voordat hij defect ging al niet erg enthousiast over dit apparaat, maar ik lijk ook een oudere variant van de PD7022 te hebben (bijvoorbeeld geen reset welke wel in documentatie staat) bij een power down moet je opnieuw alle menu's door om je film te starten en hij vergeet ook continue de taalinstelling (meest gehoorde opmerking vanaf de achterbank " papa; hij praat weer een andere taal"...

JTJJ 05-08-2013

mooi product maar power resume werkt niet naar behoren

Wij waren tevreden van de voorganger van dit product, maar deze versie blijkt niet in de juiste taal verder te spelen na een stroomonderbreking. Met kleine kinderen betekent dit voor ons dus heel wat gemanouvreer in de wagen.

Christian78 23-07-2013 Product paar dagen in bezit

Geluidsniveau van de speakers is niet echt luid genoeg voor in de rijdende auto, op de headsets wel. Daarentegen is het roteren vd de dvd goed hoorbaar wanneer de motor uit is.
Makkelijke straps voor de hoofdsteunen.
Helaas geen USB of SD aansluiting. Wel divx ondersteuning.
Scherm blijft licht geven als je alleen een luisterboek aanzet, brightness aanpassen (diep in menu's) geeft niet veel soelaas.
Misschien verwacht ik teveel voor de prijs, maar ik ga toch een ander merk proberen.

Bamix 17-06-2013

prima dvd systeem

Prima dvd systeem, alleen de bediening is wat lastig ivm met kleine kinderen. Je komt niet goed bij de knoppen

Jfox 31-08-2012

This product has two screens

Two screens were very good for us as I have two kids. They didn't bored while the long drive.
The product only has simple and necessary functions and it is also good for use in the car.

MarcD 09-10-2011

Power resume werkt niet naar behorden

Gekocht voor lange reizen van en naar onze vakantie bestemming.
Kinderen kunnen niet bij de onverlichte knoppen aan de bovenkant.
Voornaamste reden voor aanschaf was de Power resume optie, maar juiste deze optie blijkt niet goe te werken.
Als het afspelen van bijv. een Nederlandse Disney DVD wordt onderbroken, dan speelt hij welliswaar verder, maar de taal springt terug naar Engels! Dit maark de power resume optie voor ons nutteloos.

oma trein 20-04-2011 Product paar dagen in bezit

DVD speler gekocht voor straks als wij met vakantie gaan. Bij het uitpakken van de DVD-speler had ik het gevoel de juiste keuze!! ontzettende mooie beeld en geluidkwaliteit. Ook het gebruikersgemak duidelijk uitgelegd en heel eenvoudig te bedienen. Ook binnenshuis goed te gebruiken als extraatje.