Konami PES 2009 - Reviews

Aantal spelers (max.)

6,2

Sjoerd Gompie 06-12-2008 Product paar weken in bezit

NIET GESCHIKT VOOR PS2

Ik speel al jaren PES maar dit product is volledig ongeschikt voor de playstation 2.

Een speler die gewisseld wordt staat na de eerste spel onderbreking gewoon weer opgesteld.
Als je na de wedstrijd naar de individuele prestaties kijkt loopt die vast.
En de besturing is ook sterk verslechterd.

PES was het enige spelletje dat ik speelde in de afgelopen 4 jaar. Maar zodra FIFA binnen is gooi ik hem in de prullenbak.

Speelplezier zou een 8 a 9 zijn maar ik halveer het cijfer vanwege de frustaties van het keer op keer vastlopen en de bugs die er in zitten.

UTR030 11-11-2008 Product paar weken in bezit

6,3
Bestelt via Kieskeurig en nu 1 1/2 week in huis ongeveer.

Op de PS2 is het spel gewoon echt bijna hetzelfde als PES 2008. De PS2 kan hoogstwaarschijnlijk gewoon niet meer aan qua graphics en visuele veranderingen waardoor de max met dit spel voor de PS2 is bereikt! Uiteraard zijn de spelerstransfers doorgevoerd, zitten er andere nummers in en zijn de velden en het menu iets veranderd, maar iedereen die PES 2009 op de PS2 voor het eerst speelt zal het met me eens zijn dat het vrijwel identiek is aan de PES 2008.

Desalniettemin is de aanschafprijs zo laag dat die paar kleine veranderingen voor de liefhebber genoeg zijn om het spel toch te kopen!