Pro-Ject Debut III - Reviews

Voorversterker
Aandrijving
snaar

Martin58 09-09-2012 Product maand in bezit

een maand lang naast mijn 30 oude Thorens TD160 gebruikt.

deze speler is goed, draait stabiel en het geluid /kanaalscheiding is prima ook bij complexe muziek, simpel af te stellen.

merkte duidelijk dat mijn Thorens toch wel op was.

prima draaitafel en in zijn klasse de beste prijs kwaliteits verhouding, ik heb hem in de winkel naast de Rega RP1 beluistert en uit eindelijk toch voor de Project gekozen.

vond hem persoonlijk rustiger klinken.

prima produkt geen onnodige poespas doet wat hij doen moet.

geniet met volle teugen van mijn grote platen collectie

K.J. Baas 16-02-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb nu een week genoten van de voortreffelijke geluidskwaliteit van dit apparaat, vooral te danken aan het Ortofon kwaliteits-element, maar ook aan de zware draaitafel. Het geluid is rijk aan warmte en klankkleur. Inzake het gebruiksgemak mis ik de automatische afslag. Het wisselen van toerental gaat niet bepaald handig. Wie vaak wisselt van LP naar single doet er beter aan daarvoor een voorziening aan te schaffen.
De meegeleverde handleiding kan amper een zesje krijgen. Hij bevat een Duitse en een Engelse versie, die niet echt hetzelfde vertellen. Ik had moeite met de montage van het contragewicht. Het loodrecht stellen van de naald komt niet voor in de Duitse versie.
Het oordeel over de vormgeving is natuurlijk persoonlijk. Ik vind hem erg mooi. Hij is in veel kleuren verkrijgbaar en daar is Pro-ject III denk ik uniek in. Er zit ook een stofkap bij en die is op de foto's die ik ken niet zichtbaar.
Samenvattend kan ik stellen, dat de prijs-kwaliteit verhouding van dit apparaat erg goed is. Mijn meeste kritiek betreft de handleiding en die verdwijnt doorgaans na een week in een la om er vervolgens nooit meer uit te komen. Aanbevolen dus!

Jordi80 27-11-2011 Product paar weken in bezit

Paar weken in bezit en ben onder de indruk van het geluid. Nog nooit eerder een platenspeler gehad. Blij verrast door de mooi combi van het authentieke LP geluid en een zeer mooi geluidskwaliteit. Ik heb hem in piano lak zwart, zeer strak en zonder poespas.

Ideale platenspeler voor als je op zoek bent naar een betaalbare en prachtig vormgegeven platenspeler met een voortreffelijke geluidskwaliteit.

Sjoemel 21-12-2010 Product jaar of meer in bezit

Top platenspeler voor een zeer nette prijs. Waanzinnig design, ik heb de speler in hoogglans wit. Overigens is de platenspeler in alle mogelijke kleuren te verkrijgen. Bediening is eenvoudig en het geluid is fantastisch en warm. Ik heb de platenspeler inmiddels een jaar of 3 en ik heb nooit een probleem gehad. Ik heb tevens een voorversterker geplaatst met vergulde koppelingen aan gezien mijn versterker geen phono had.Vergeet al die usb platenspelers en overige rommel van merken die nog nooit een fatsoenlijke speler hebben gemaakt.

aklasse 03-02-2009 Product paar dagen in bezit

Dit is een schitterende mooie platenspeler in pianolak zwart ik heb de upgrade dat wil zeggen transparante draaischijf en ander element.
Geluid is perfect echt veel beter en warmer dan een cd heb vergeleken de cd en lp van al stewart lp klinkt echt fantastisch super mooie en degelijke afwerking heb een voorversterker van 30,00 er tussen is zeker voldoende