Edifier M1380 - Reviews

2.1
Subwoofer
Volumeregelaar
in draad

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Niels62 03-03-2018

Voor nog geen 50 euro een supergoed geluid

Ik was naar de mediamarkt gegaan om een heel ander setje te halen. Eentje die een stuk duurder was dan deze. Maar omdat overal een jack stekkertje uithing heb ik ze allemaal maar even geprobeerd. Wat een abnormaal goed geluid komt uit dit setje zeg! Een helemaal compleet met een aparte afstandbediening met mute knop en aansluiting voor een headset. Ik zoek nog even naar een enhancer maar eigenlijk is dat ook niet nodig voor deze set. En het zier er allemaal nog heel netjes uit ook. Niet te grote subwoofer die mooi onder het bureau past. Zeer tevreden.

Pluspunten

• geluid
  • vormgeving
  • compleetheid
  • grootte
Geschreven voor: Edifier M1380

rperquin 13-06-2015

Prima geluid (zuivere hoge en goede lage tonen) vooral als het volume niet te hard staat (geen ruis te horen). Als het volume erg hard wordt gezet komt de bas wat te kort, maar daar hebben de buren alleen maar last van en zal de PC speakers daar ook niet voor gebruiken. Zeer tevreden en de prijs kwaliteit verhouding is hoog.
Geschreven voor: Edifier M1380