Logitech Z313 - Reviews

Subwoofer
Volumeregelaar
in draad

Miranda 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Logitech stereo speakers Z313, wauw factor!

Niet alleen fijn en mooi vorm gegeven maar ook super geluid. Makkelijk aan te sluiten op allerlei apparaten waaronder bijvoorbeeld je mobiel en dan je playlist afluisten. Echt ontzettend blij mee. Betaalbare kwaliteit met een wauw factor!

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Mooie vormgeven
  • Top geluid
  • Makkelijk te koppeling aan telefoon, laptop of tv

thighcherry 10-07-2014 Product paar dagen in bezit

De speakers zien er goed uit (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak). Het geluid is dik in orde: goede bassen en ook de midden en hogere tonen worden netjes weergegeven. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wat mij betreft een aanrader.

JorritVB 29-10-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik ben 14 jaar en luister erg veel muziek. Dubstep enzo met veel bass. de subwoofer is erg goed. De boxjes zijn ook erg goed en staan prachtig bij mijn pc. Super mooi geluid en nog goedkoop ook.

Monique1 06-09-2013 Product maand in bezit

Ik wilde een beter geluidssetje voor mijn pc omdat ik veel films en series kijk op de computer. Voor weinig geld geeft hij toch een heel mooi geluid. Mijn oren zijn niet zo heel erg goed en ik had niet verwacht dat me dingen zouden opvallen over de geluidskwaliteit, maar misschien is het juist omdat ik problemen heb met mijn oren dat het me opvalt dat er relatief veel schelle tonen uit de boxjes komen.
Verder ben ik echt supertevreden.

bertp 25-10-2011 Product paar dagen in bezit

Voor twee tientjes (dagactie van Logitech)deze set aangeschaft te vervanging van een oud setje. Het geheel zat perfect verpakt en maakte tijdens het uitpakken al een zeer solide indruk. Je vraagt je af hoe ze het voor dat geld kunnen maken!
Aansluiten is een fluitje van een cent. Het geluid ( daar gaat het immers om.) is prima. Ongelooflijk hoe gedetailleerd de kleine speakertjes het geluid weergeven. Ook het baskastje geeft een warme diepe bas. Inregelen met de software van je geluidskaart doet wonderen. Kortom: heel veel voor zeer weinig!

stereojojo 17-09-2011 Product paar dagen in bezit

Deze set aageschaft ter vervanging van een versleten setje speakertjes,voor dit geld komt er een prima geluid uit. Bass is ook ruim voldoende, kortom ik ben tevreden met dit produkt. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen heb maar een zeven ingevuld.

DaanDwars 21-02-2011 Product paar dagen in bezit

Wat een waardeloze klank komt er uit die speakertjes. Mijn tien jaar oude vergeelde merkloze speakertjes zijn beter. Morgen terugbrengen naar de Ceintuurbaan.

Gerwin1970 27-01-2011 Product paar dagen in bezit

Ik heb de boxen paar dagen in bezit, in de winkel vond ik het geluid perfect, nu thuis ben ik nog steeds 100% te vreden, doet bijna niets onder voor geluidsinstallatie.