Logitech Bluetooth Audio Adapter - Reviews

leo1960 19-12-2015 Product paar weken in bezit

ik heb er twee tegelijk gekocht. De ene geeft een irritante brom de andere heeft het 5 keer gedaan en daarna niet meer.

Rookie66 04-02-2016

Vreemd want die van mij doet het al meer dan een jaar probleemloos? Heb je al contact gezocht met verkoper en/of Logitech. Bij een defecte muis kreeg ik ooit door Logitech meteen kosteloos een nieuw exemplaar toegezonden.

Rookie66 28-12-2014 Product half jaar in bezit

Doet wat het moet doen, bluetooth geeft wat kwaliteitsverlies maar dat hoor ik niet echt in vergelijking met airplay. Ideaal voor gebruik icm spotify en aangesloten op mijn stereo installatie. Heb zelf een 2x tulp naar 2x tulp snoer aangeschaft voor de aansluiting op de stereo, deze wordt niet bijgeleverd. Standaard zit er een 1x mini jack naar 2x tulp bij. 2x tulp naar 2x tulp geeft duidelijk een kwaliteitsverbetering. Heb nog naar de Harman Kardon gekeken maar deze heeft geen optie 2x tulp naar 2x tulp. Voor echt goed geluid geef ik nog altijd de voorkeur aan CD boven spotify in welke configuratie dan ook.