Trust Tytan - Reviews

Subwoofer
Volumeregelaar
in draad

Streetkingz 10-09-2015 Product half jaar in bezit

Man man man wat een sound!!!
Ik heb deze set nu een half jaar en kan niks anders zeggen dan wat een geluid!
Met een krachtige bas rn ben vooral een bas liefebber en dese is orecies wat ik zoek lekker geluid laag en hoog nooit problemen mer gehad klinkt nog steeds goed.
Ik gebruik ze niet voor mijn pc maar voor films en games en geluid klinkt daarbij ook heel lekker

Een echte aanrader!!!!

Ivotje17 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prima speakers voor een klein budget
pluspunten
+ mooi geluid
+ goede bass
+ volume regelaar

Minpunten
- bass volume op de subwoofer
- kabeltjes speakers erg kwetsbaar en dun

Mijn cijfer voor deze speakers is een 8.3!

jip123 28-11-2014 Product jaar of meer in bezit

6,3
Geluid was in het begin goed - een zeer zachte ruis in de rechterspeaker, maar dat was verholpen door het volume eenmaal een paar minuutjes open te draaien. Daarna was de ruis weg. Helaas is deze langzaam terug gekomen en de situatie is verder verslechterd. Zonde, want het is alleen de linker speaker, maar dit verpest bijna al het geluid. Als ik de overige klachten hierover lees, kan ik bijna niet anders dan te concluderen dat Trust de kinderziektes niet uit dit model heeft weten weg te werken. Mijn vertrouwen in hun audio afdeling is in ieder geval wel weg.

steftanker 24-12-2013 Product jaar of meer in bezit

ik heb deze boxen nu al 1,5 jaar. het geluid bevalt me prima, de buren vinden het wat minder ;). er komt mooi geluid uit en een aparte volume knop is zeker handig! het is een mooie prijs/kwaliteit verdeling! op internet staat dat hij 60watt heeft maar als je op de doos kijkt staat er 120 watt en volgens mij klopt dat want ik geloof niet dat 60 watt zo hard is. als ze op 50% staan de meter op 80 decibel!

bowie soee 16-12-2013 Product paar weken in bezit

6,7
ik heb deze gekocht want ik had nieuwe nodig en toen ik ze had dacht ik zo van daar komt potnondeju mooi geluid uit en de volgende dag begint al gelijk mijn rechter speaker te ruizen en te kraken bij een rustig opbouwend liedje daar bij moet je aandenken bij het liedje bijv: yee van Deorro en als het leidje eenmaal weer gewoon op normale geluidshoogte is is er geen gekraak meer maar het is zwaar hinderlijke ik heb dixons ook al een mail gestuurd dat ik gewoon dezelfde wil alleen dan zonder die stome kraak/ruiz

quinten827 08-12-2013 Product paar dagen in bezit

2,3
ik zag hier allemaal goede revieuws en ik dacht ik haal ze ook dezelfde dag nog begon er een speaker van te ruizen en kort daarna deden ze het allemaal niet meer.... ik heb maximaal een half uurtje muziek kunnen luisteren voor 60 euro ik ga ze terug brengen en haal wel andere boxen deze inidegeval nooit meer...

JorianDuijm 09-11-2013 Product kwartaal in bezit

het zijn super goede boxen, maar hij valt als hij te zacht staat gewoon uit, hoort dat?? het is echt heel vervelend. maar voor de rest zijn ze helemaal top!!!!

Loekthuss 13-08-2013 Product half jaar in bezit

Het setje heeft een zeer goede bas die eigenlijk te krachtig is voor de twee speakertjes. Ik heb er grotere speakers (met een eigen versterker) achter gezet vanwege het gebrek aan harmonische capaciteit van de kleine speakertjes. (ik luister veel rock/metal). En ik vind dat nu de subwoofer veel beter tot zn recht komt. Ik heb deze set nu een half jaar en na dat hij op een klein feest meegespeelt heeft is de dustcap losgekomen en zit een van de ingangen los. Over het algemeen is het een zeer goeie set voor het geld, zeker genoeg vermogen om binnen een kamer flink te vullen met geluid.

ricardo1221 20-05-2013 Product kwartaal in bezit

ik had deze gekocht voor 70 zijn echt httstikke goed tip: voor de meeste bas plaats ze in een hoek echter heb ik deze nu verkocht en heb ik nu een logitech z623 van 200 watt deze zijn 140 euro en toch echt beter maar als je niet veel wilt uit geven raad ik deze echt aan

boefje18 13-05-2013 Product paar dagen in bezit

5,7
Ik heb inmiddels de 3e set in huis maar ook deze houd het na 2 uur voor gezien. Afgezien van dit enorme nadeel heeft hij, als hij het doet, een mooi helder geluid. Ook over de bas ben ik erg tevreden. Ik vind de volumeregelaar ook heel erg handig! Het setje staat ook niet verkeerd op je bureau. De kabels zijn lang genoeg om de speakers lekker ver uit elkaar te zetten voor een surround sound idee. Maar waarom ze alle drie nou uitvallen na 2 uur? Is het toeval of gewoon een productiefout?

jari0000 03-05-2013 Product paar dagen in bezit

Heb net de speaker set binnen en hij ziet er fantastisch uit maar naar een paar minuten begon die uit te vallen. Een vriend van me heeft de zelfde boxen gekocht en ook het zelfde probleem.Het zal een fabrieksfout zijn. Voor de rest hij heeft zeer goed geluid zolang die niet uit valt.

bert2004 23-04-2013 Product paar dagen in bezit

Een goed apparaat en hoe kunnen ze het maken voor dat geld.
Stevige bas. aan de bij speakers kan je wel iets horen dat het kastje niet gedempt is met materialen en klinkt daarom niet solide en daardoor iets hol, nu moet ik wel zeggen als vroegere audio freak hoor je nu eenmaal alles, maar ik mag dit niet doen, want voor dit geld is het top.
Losse volume schakelaar voelt kwalitatief goed aan.
De set kan best wel hard zonder vervormen, het is niet raadzaam om niet de volledige Bas erin te gooien, maar hem iets te knijpen, beter voor de levensduur.
Het ziet er gewoon goed uit voor dat geld.
Handig detail is ondanks de aan en uit schakelaar is als de set gedurende tijd geen geluidsinalen krijgt hij automatisch uitschakelt.

johnnnydb 10-04-2013 Product paar dagen in bezit

Jeetje een kritisch persoon als ik (let overal op) ongelooflijk zeer tevreden. Had hiervoor Logitech z10 jammer genoeg opgeblazen vreemd maar is zo, heb niet veel geld maar hou van muziek en er moet toch wel een beetje geluid uitkomen, heb BPM studio dus kan veel doen met instellingen enz. gewoon ben er blij mee alleen bij Saturn gekocht 75 euro, dacht dat ze een van de goedkoopste waren, maar laat maar. Aanrader!!!

Jeroen Nieuwpoort 15-03-2013 Product kwartaal in bezit

TOP.
Deze GOEDKOPE speaker set is zeer goed.
het geluid komt super mooi over zelfs als je hem hard zet.
En de bass die is helemaal geweldig. die beat die er vanaf komt is geweldig, dat bijna bij elk nummer (bij mij) de ramen trillen en de spullen van mijn zus haar muur valt.
En ook handig is dat je 2 draaiknoppen hebt voor het volume.
en 1 draaiknop voor de bass.
je kan ook nog je oordopjes aansluiten.
je hebt bij deze speakerset alles in één

laikos 04-03-2013 Product paar dagen in bezit

Wat een fijn speakersetje! Geluid is zeer goed voor deze prijs. Hij ziet er mooi uit ook al heb ik niet dezelfde als op dit plaatje. Het is wel een trust tytan 2.1 speakerset dus ik neem aan dat alleen de vormgeving iets anders is en het product verder hetzelfde is.
Ook makkelijk dat je een koptelefoon kunt aansluiten en een mp3-speler op het bedieningspaneeltje.
Conclusie: gewoon een super speakersetje voor deze mooie prijs!

MJAB 03-03-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb op donderdag de bestelling geplaatst en op zaterdag had ik mijn bestelling binnen. Alle lof daarover! De vormgeving vind ik strak en gewoon goed. Mooie afwerking. Wat ik echt SUPER vind is de "afstandsbediening". Wel aan een kabel maar dat hindert niet, het grote handige scrollwiel voor de volume. Voor wat betreft de geluidskwaliteit, want daar gaat het natuurlijk om, die is goed te noemen. Het is en blijft een PC speaker set, maar voor de belachelijke lage prijs zeer acceptabel te noemen. De subwoofer geeft een donkere toon die het geheel wat zwaarder maakt in klank. Maar zoals alle subwoofers met sattelieten, het blijft natuurlijk zoeken naar perfectie. Heb erg getwijfeld over de Teufel's die geen subwoofer heeft en ook heel goede recentie heeft maar ben toch overstag gegaan voor de prijs én het apparte scrolwiel wat echt heeeeeeeeel handig is en leuk. Geen lullig volume wieltje maar een echte grote draaiknop los op je bureau. Top. Eindconclusie: Tevreden al blijft het knagen hoe de Teufel's zich aanhoren. Ben misschien toch meer iemand van 1 klank uit 1 box zonder subwoofer. Maar goed, ben ook erg verwend door mijn Karman Kardon installatie met 400 watt JBL zuilen ;-).

marvin1979 13-01-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen deze luidsprekerset in huis. Gezien de prijsklasse waarin deze luidspreker valt, superlatieven tekort. Ik zou willen zeggen meer als waar voor je geld. Set ziet er goed uit, geeft een zeer goed stukje muziek of gesprek weer. Zowel bas als volume apart te regelen. Op de volume regelaar zit nog een aparte aansluiting voor hoofdtelefoon + ipod. Dus hier waar voor je geld. Kwaliteit doet goed aan.

Johan501 04-11-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb zeer tevreden over deze speaker set. Het heeft een mooie bass sound. Over de 2-way speakers ben ik ook zeer tevreden. Kortom: er komt mooi geluid aan. Ze zien er ook nog eens mooi uit.

Rob v Dijk 16-09-2012 Product paar dagen in bezit

Aanvulling op 1e review: nu, een paar dagen later blijken een paar dingen toch (nog) beter te zijn dan eerst gedacht. De equalizer staat nu een stuk gelijkmatiger ingesteld. Wellicht doordat ze nu zijn ingespeeld, wellicht doordat ik de speakertjes iets anders heb opgesteld. Ik vind nog wel dat het tussen de 600Hz en 1200Hz een dipje is, en rond de 4KHz een piek, maar duidelijk minder opvallend dan in het begin. Ook het 'gerammel' blijkt loos alarm te zijn. Kortom, zeker tevreden, vooral voor dit geld.

Rob v Dijk 14-09-2012 Product paar dagen in bezit

Gisteren aangeschaft o.b.v. de diverse positieve reviews. Eerste indruk na een paar uur afstellen en luisteren: voor de lage prijs een prima geluid, maar met de (grote) kanttekening dat je wel flink wat te doen hebt met een equalizer. Het ziet er alleszins goed uit, hoewel niet echt degelijk en ook hadden de 2 speakertjes wel wat smaller mogen zijn wat mij betreft. Is een beetje proppen zo op het bureau. Er lijkt weinig vervorming in te zitten, en dat is een goede basis. Soms lijkt de sub wat te rammelen maar dat is alleen bij hogere volumes en zware bassen (en misschien is het wel iets dat er naast staat). Ik heb de sub op z'n rug gelegd, zodat de opening wordt afgesloten en er minder akoustische kortsluiting is. 40Hz wordt zo nog net weergegeven (anders niet). Een hele tijd bezig geweest met testtonen en diverse 'lastige' nummers om de boel ingesteld te krijgen. Instellingen die ik nu heb: volume (op de sub) op max; bas (op de sub) in het midden; equalizer (Win7 Mediaplayer) 31Hz +10; 63Hz -9; 125Hz +1; 250Hz -10; 500Hz +8; 1KHz +6; 2KHz -6; 4KHz -3; 8KHz +1; 16KHz +1. Zo klinkt het tamelijk evenwichtig, zeker als ik de prijs in ogenschouw neem. NB: let op eventuele 'enhancers' op je PC. Bij mij bleken een paar dingen aan te staan, zoals een 3D-surround filter en een Audio-enhancer. Ronduit een soep-geluid daardoor. Zonder dat alles klonk het al een stuk beter. Zonder mijn equalizerinstellingen klinken sommige nummers best aardig, maar andere heel irritant. Met de testtonen kwam ik er achter dat er een paar grote pieken en dips in het frequentiebereik zitten. Alles bij elkaar redelijk tevreden tot dusverre.