Apple Mac mini 2.6GHz - Reviews

Type processor
Intel Core i5
Intern geheugen
8 GB

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Mac-Mini 06-10-2015 Product paar weken in bezit

5,2
Voor een ieder die overweegt de Mac mini te kopen.
Neem er een met een SSD-schijf of laat deze er achteraf snel inzetten.
Ik heb onlangs de 2.6 Ghz 8GB uitvoering gekocht en hij is traag, heel traag..
De harde schijf blijft bij sommige applicaties maar ratelen en t houd niet op.
Ik gebruik Netflix voor het streamen van films maar dit werkt niet netjes. Zowel beeld als geluid loopt niet synchroon en als je een filmliefhebber bent zorgt dit voor irritaties.
Na lang zoeken op internet blijkt dat Apple oude opgekochte hardware gebruikt.
Ergens ook logisch omdat ze anders de I-mac niet meer aan de man krijgen omdat iedereen vanwege de prijs een mini aanschaft.

Ik had te hoge verwachtingen!

tarrasB 22-09-2015 Product kwartaal in bezit

Deze mac mini gekocht ter vervanging van mijn windows 7 HP laptop,
deze mac is zeer compact en heeft toch vele aansluitingen,heeft een mooi design,is fluisterstil en kom met standaard met een massa software.
omdat het werkgeheugen niet uitbreidbaar is kan je beter kiezen voor de 8 gb versie,die wel wat duurder is maar dan ook nog een snellere processor en betere grafic processor heeft.
het besturingsysteem ziet er wel wat anders uit als windows maar dat went wel na een tijdje.
deze apple mini is best wel snel voor dagelijks gebruik en heeft een 1 tb hd,indien niet snel genoeg, je kan vervangen door een ssd met sata hd interface.
heb deze mac nu aangesloten op een 24 inch hd monitor van medion en voldoet prima.een bt toetsenbord vervolledigd het systeem(al is een bt toetsenbord van apple veel mooier natuurlijk)
ik werk nog maar sinds kort op mijn nieuwe mac en ben er best tevreden mee.
alleen opletten dat je je wachtwoord en apple id noteert,zodat je later ng aan je systeem kan ,anders zul je terug naar de store moeten voor de reset van het systeem.

Wiegers 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Apple Mac mini 2.6GHz

De op internet bestelde mini mac bij mediamarkt dat dit product erg prijzig is weten we allemaal kwaliteit heeft zijn prijs kaartje dit is mijn ervaring ook nu weer een goed product Apple Mac mini 2.6GHz is de midden klasse deze werd mij ook aanbevolen (resentie's onder andere kieskeurig)

Pluspunten

• Kwaliteit,geen probleem met Streamen snel genoeg

Minpunten