Apple Mac mini MGEN2FN/A 2014

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple Mac mini MGEN2FN/A 2014 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

tarrasB 22-09-2015

Deze mac mini gekocht ter vervanging van mijn windows 7 HP laptop,
deze mac is zeer compact en heeft toch vele aansluitingen,heeft een mooi design,is fluisterstil en kom met standaard met een massa software.
omdat het werkgeheugen niet uitbreidbaar is kan je beter kiezen voor de 8 gb versie,die wel wat duurder is maar dan ook nog een snellere processor en betere grafic processor heeft.
het besturingsysteem ziet er wel wat anders uit als windows maar dat went wel na een tijdje.
deze apple mini is best wel snel voor dagelijks gebruik en heeft een 1 tb hd,indien niet snel genoeg, je kan vervangen door een ssd met sata hd interface.
heb deze mac nu aangesloten op een 24 inch hd monitor van medion en voldoet prima.een bt toetsenbord vervolledigd het systeem(al is een bt toetsenbord van apple veel mooier natuurlijk)
ik werk nog maar sinds kort op mijn nieuwe mac en ben er best tevreden mee.
alleen opletten dat je je wachtwoord en apple id noteert,zodat je later ng aan je systeem kan ,anders zul je terug naar de store moeten voor de reset van het systeem.