Philips Premium collection HR2355/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Premium collection HR2355/12 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Ikkenvh 21-06-2016

Topapparaat

Met dit apparaat maak je in no time zelf pasta!
Van enkele ingrediënten heb je sneller verse pasta gedraaid dan je het water aan de kook kan brengen, voor je de pasta erin moet doen.
Je kan variëren in smaak en kleur door toevoeging van bijv groentensappen, maar ook in vorm door de verschillende vormschijven.

Ook pasta maken zonder ei of met glutenvrije bloem is mogelijk.

Pluspunt voor dit apparaat? Makkelijk te reinigen.

Marc Jacobs 03-06-2016

Pasta comme a la mama :)

Gedroogde pasta vind ik niet zo best, maar na een drukke werkdag wel handig, om snel iets klaar te maken.
Een oplossing was de koelverse pasta uit de winkel, maar die was al eens vervallen voor die gebruikt was.
Dankzij de pastamaker, enkel wat bloem in huis en kan je a la minute superverse pasta draaien ook als je geen zin hebt om te koken.
Gewoon de bloem erin, beetje vocht toevoegen en in 10 minuten heb je heerlijke verse pasta.
Je moet nu niet meer onderdoen voor de Italiaan om de hoek, je hebt geen kracht nodig want de machine doet alles automatisch. Groot voordeel is dat deze verse pasta in 3' al dente is. Je kan ook zelf glutenvrije pasta maken voor een zacht prijsje. Wil je eens een ander kleurtje zoals groene of zwarte pasta ... het kan allemaal en super makkelijk.
Er zijn een aantal schijven met andere vormen bijgeleverd waardoor je zelfs lasagnebladen kan maken. Ik eet zeer graag lasagne dus heb hem eigenlijk daar voor gekocht maar intussen eet ik ook meer pasta. Je waant je een echte hobbykok, familie en vrienden denken dat je uren hebt staan zwoegen met die ijzeren rollen en vormen om zelf pasta te draaien.
Kan deze echte aanraden, best mooi en compact toestel met duidelijke display, de smaak is super en kan je naar eigen smaak aanpassen door een ander type bloem of kleuring toe te voegen. Natuurlijke kleuring !
Het toestel is heel makkelijk te reinigen en dat is voor mij een dikke plus. Ik kook graag maar daarna de afwas is telkens wat minder. In minder dan 10 minuten proper.